Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2305542 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re: Szerviz
« Válasz #1365 Dátum: 2008.12.15 15:16:40 »
kicsit off de muris
a gyori totoya szervizbe se nagyon menjetek, beugrottunk ablaktorloket venni, adni akartak felujitottat, es kertek aljak be az udvarra, hogy ramerhessek az autora  :yes: :eek:

lehet mosolyogni

na on


Komplett ablaktörlő vagy csak gumi? A gumi méterben van, azt még megértem.

Amúgy szerintem a márkaszervíz nem annyival drágább. (Én kötelezőre még mindig oda hordom a gépet. Mondjuk az olajat viszem, és odaállhatok az autó mellé.)
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 910
Re: Szerviz
« Válasz #1366 Dátum: 2008.12.16 21:49:18 »
Látom mások is járnak szervizbe és nem csak a Versos részen.
Most jövök a 60-asról (kb 58-on áll az óra és kicsit több mint egy éve volt az előző).
tájékoztatásul az árak, hogy legyen mihez hasonlitani az otthoniakat:
(ez egy hivatalos Toyota szerviz Brüsszelben (Uccle), mostmár csak szerviz, hiába válság van... de itt vettem majd 4 éve)

olaj filter  12.00 euro
Helix ultra 5W-40 4 liter 53,76 eur
Spark plug, mármint 4 db Adventi  gyertya 19.52 eur
Element sub-assy (17801-0D011) nem tom mi ez de ez a száma : 24,54 eur
clean air filter 37.24 eur
Huile de freins (fékfolyadék) 14,45 eur
Dose Lave Glace, 4,17 eur, (jégoldó?) (aszonták -25 fokig jó a hutőviz)
ökológiai hozzájárulás (toyotás bélyeg 1,25 eur)
petit furnitures (ezek valami izék lehetnek) 8,04 eur

60.000 km-es szerviz dija 90 ,00 eur

akkumulátor teszt (ezt én kértem mert 2 hete egy hétig ment a belső világitás és csontra merült...) 10 eur.

összesen a 21 % ÁFÁ-val együtt ami (57,94) 333,85 eur. ez kb 83-85 ezer HUF

Megjegyzés, kb 10.000 km futás után fékeket kell cserélni (gondolom a betéteket stb)

Attus

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 361
Re: Szerviz
« Válasz #1367 Dátum: 2009.01.03 11:53:09 »
Talán ebbe a topicba illik legjobban.
Vettem 2008. áprilisban egy E11 Corolla sedant, 1.4-es, 1998. decemberi üzembehelyezésű. Akkortájt egy Toyota-szerelő az autót átvizsgálta, és jelzett bizonyos problémákat, de amiről most írok, az elkerülte a figyelmét.
Utóbb két különböző Toyota-márkaszervizben is észrevételezték, hogy egy korábbi baleset következtében (arról tudtam, hogy törve volt a kocsi) a motortér kissé átt lett rendezve, a motor meg a váltó nem pont ott van, ahol lennie kéne. Ez funkcionálisan nem okoz problémát, bár könnyen lehet, hogy a kis olajszivárgás erre vezethető vissza, de ez sem okoz komoly problémát, az olacsere-ciklus felénél úgy látom, talán még utántölteni sem kell a következő cseréig. Ráadásul a jelek alapján a baleset valamikor 2001-ben lehetett, szóval elég géróta fut a kocsi így.

A szakszervizek teljesen irreális, 300 ezer forintos nagyságrendű ajánlatot adtak a javításra, erre az autóra szerintem ennyit nem szabad rákölteni.

Ti mit csinálnátok a helyemben?

Az autóval amúgy teljesen meg vagyok elégedve, nagyon szeretem.

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Szerviz
« Válasz #1368 Dátum: 2009.01.03 12:11:12 »
Attus !

Mi a pontos probléma??? - olajszivárgás?

10 éves kocsinál szinte természetes, hogy a szimmerrinek elfáradnak, ha nem is ment túl sokat a kocsi, elkezd szivárogni.

-A szerelők-szervizek között van a Charlie autó BT - nemtudom, hogy van-e már rendes műhelye a srácnak, ha nincs, akkor csak Monoron tudja átnézni a kocsit, de Feleségem gépén vezérmű+vízpumpa+szimeringek+gyertya+fékolaj 70e-ből megállt.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Szerviz
« Válasz #1369 Dátum: 2009.01.03 12:42:07 »
addig örülj amig csak az olaj szivárog. tudtad h törött? főleg ennyire? és így megvetted? :hmmmm:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Attus

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 361
Re: Szerviz
« Válasz #1370 Dátum: 2009.01.03 12:58:19 »
Attus !

Mi a pontos probléma??? - olajszivárgás?

10 éves kocsinál szinte természetes, hogy a szimmerrinek elfáradnak, ha nem is ment túl sokat a kocsi, elkezd szivárogni.

-A szerelők-szervizek között van a Charlie autó BT - nemtudom, hogy van-e már rendes műhelye a srácnak, ha nincs, akkor csak Monoron tudja átnézni a kocsit, de Feleségem gépén vezérmű+vízpumpa+szimeringek+gyertya+fékolaj 70e-ből megállt.


A szivárgás most aktuálisan éppen nem érdekel, azt csak másodlagosan megjegyeztem, hogy lehet, hogy a motortér átrendeződése miatt keletkezett valahol rés. Persze, meg szeretném csináltatni, ha valóban megúszom szimering, ilyesmivel, akkor OK. De most nem ez a főproblémám.
Tulajdonképpen nekem egyáltalán nincs problémám, a márkaszervizekben kaptak infarktust, amikor meglátták a motorteret, hogy nem ott vannak a cuccok, ahol lenniük kéne. Én funkcionálisan semmi problémát nem tapasztaltam.

Attus

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 361
Re: Szerviz
« Válasz #1371 Dátum: 2009.01.03 12:59:24 »
addig örülj amig csak az olaj szivárog. tudtad h törött? főleg ennyire? és így megvetted? :hmmmm:
Azt tudtam, hogy volt törve (10 éves korban elég ritka az olyan autó, amelyik soha nem volt törve), de azt nem, hogy ennyire. Ezt a kocsit akkor átnéző szerelő sem észrevételezte.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #1372 Dátum: 2009.01.03 13:01:59 »
Feltételezem, hogy az autó nyulványsérült volt, amit nem rendesen, vagy sehogysem tettek helyre... Aztán azért áll csálén a motor. De ezzel nem hinném hogy összefüggésben van az olajszivárgás. Meg kell nézni melyik szimmering vagy tömítés fáradt, és ki kell cserélni!

A javítás valószínüleg azért annyi amennyi, mert úgy kezdődik, hogy motor ki... És ugye márkaszervízes óradíjjal számolva az kapásból egy vagyon. Esetleg meg lehet próbálkozni egy maszek szerelő/karosszériás műhelybe. Bizonyára olcsóbban ki tudják hozni.

De ha funkcionálisan semmi baja, akkor nem biztos, hogy egy ilyen értékü autónál ezt érdemes megcsinálni...
Xanyi

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #1373 Dátum: 2009.01.03 13:08:32 »
a márkaszervizekben kaptak infarktust, amikor meglátták a motorteret, hogy nem ott vannak a cuccok, ahol lenniük kéne.

Ezért nem árt márkaszervizbe bevinni átvizsgálásra a vásárlás elött. Más szemmel néz rá a kocsira az, aki naponta lát 10 példányt, mint más szerelő.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Szerviz
« Válasz #1374 Dátum: 2009.01.03 17:33:15 »
igen ez igy van. én már nem csinálnék ennel az autonal semmit kulonoset csak a kotelezot. aztán mehet. kár.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Szerviz
« Válasz #1375 Dátum: 2009.01.03 21:35:47 »
Baj van!!!!

Ma este Feleségem kezében maradt a Corolla ajtókilincse; tehát akinek van 1db E11 ajtókilincs, vagy tud rá olcsó forrást az kérem jelezze felém !!

Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Szerviz
« Válasz #1376 Dátum: 2009.01.03 22:12:29 »
Ennyire összevesztetek?
 :D

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Szerviz
« Válasz #1377 Dátum: 2009.01.03 23:41:13 »
Ennyire összevesztetek?
 :D

Á dehogy! kiszaladt a Pékhez friss kenyérért, ( este 1/2 7-re sül ki! )  csak a -7 °C -ban kissé rideg lett a műanyag, és a kezében maradt  :eek:
-Pedig pont ma simogattuk egy kicsit, dél körül sütött a nap, volt kint -1 fokos hőség; így megnéztem  a guminyomást; ablakmosót; betettük az új gumiszőnyeget; mert  a régi már kilyukadt; meg kidobáltuk a 3 hónapnál régebbi parkolójegyeket.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1378 Dátum: 2009.01.04 13:21:39 »
Attus !

Mi a pontos probléma??? - olajszivárgás?

10 éves kocsinál szinte természetes, hogy a szimmerrinek elfáradnak, ha nem is ment túl sokat a kocsi, elkezd szivárogni.

-A szerelők-szervizek között van a Charlie autó BT - nemtudom, hogy van-e már rendes műhelye a srácnak, ha nincs, akkor csak Monoron tudja átnézni a kocsit, de Feleségem gépén vezérmű+vízpumpa+szimeringek+gyertya+fékolaj 70e-ből megállt.


A szivárgás most aktuálisan éppen nem érdekel, azt csak másodlagosan megjegyeztem, hogy lehet, hogy a motortér átrendeződése miatt keletkezett valahol rés. Persze, meg szeretném csináltatni, ha valóban megúszom szimering, ilyesmivel, akkor OK. De most nem ez a főproblémám.
Tulajdonképpen nekem egyáltalán nincs problémám, a márkaszervizekben kaptak infarktust, amikor meglátták a motorteret, hogy nem ott vannak a cuccok, ahol lenniük kéne. Én funkcionálisan semmi problémát nem tapasztaltam.

Ahogy Xtrem is írja, valszeg el van deformálódva maga a karosszéria (a teherviselő részek elöl a motortérben), amiatt állnak rosszul a dolog. Jó nagy sallert kaphatott anno a kocsi  ::) ... Magyar használtautó-piac, hurrá. Én főleg arra lennék kíváncsi, hogy a futóműved hogy áll, milyen a kocsi úttartása? Ez jutott egyből eszembe, ahogy olvastam az írásodat. Ha ott is kicsivel arrébb vannak dolgok, mint kellene, az simán befolyásolhatja az autó kanyarstabilitását. Lehet hogy még nem vetted észre, mert normál közlekedés közben fel sem tűnik, de csak egyszer pördülj ki emiatt valami előre nem látható, hirtelen manőver közben  ::) ...

Szal én a helyzetben beméretném a futóművet, hogy minden úgy áll-e, ahogy kell. Ha igen, akkor hagynám az egészet a francba, az végül is nem fáj, hogy a motor-váltó egység nincs teljesen a helyén. Más kérdés, hogy túl sokáig nem tartanám meg ezt az autót, mert egy esetleges újabb csatt esetén erősen kérdéses, hogy milyen védelmet nyújtana  :whistling: ...

Ha viszont a futómű is csálé, akkor megcsináltatnám. Nem márkaszervízben, mert az egy vagyon. Kiszereltetném a motort-váltót egy hozzáértő független szervízzel (itt lejjebb említettek is egyet), aztán húzatópadon helyrerakatni a kasztnit, és utána normálisan beállítani a futóművet. Így lenne kerek a történet, és nem hiszem, hogy ez többe kerülne egy 80-100 ezres összegnél (ha nem kell cserélni semmit).
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.04 13:24:21 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #1379 Dátum: 2009.01.04 13:42:06 »
Nem tudja valaki, hogy ez a dec31-ig érvényes agyonreklámozott szervizakció a korábbi modellekre nem fog továbbfutni?