Ok köszönönöm.Szívosor nem volt kipucolva nem tudtam,hogy azt is szükséges,de azt is megcsináltatom ezután.Nekem pont Dodot sikerült felhivnom meg is ilyesztettél emiatt.Miért nem ajánlod őt?
Nagyon sok negatív tapasztalat van vele, sokakat megtévesztett, fogalmazzunk így. Megosztó személyiség. Nem mondom, hogy nem ért hozzá, de a szemfényvesztéssel kombinált marketingdumában túlárazott munkavégzése minimum elgondolkoztató. Én biztos nem vinném hozzá.
Nem sokkal ezelőtt egy P2-es kartársnak feladta az akkupakkja a szolgálatot, így hát elment a Zsuffa Béla féle akkupakk tunning műhelybe, ott kiderült, hogy pár hónapja Dodónál volt akkupakk mókoláson. Zsuffa Béla szétbontotta a pakkot és lefotózta amit talált: egy crowa volt a pakk tetején a borítás alatt. FB csoportjában szabadon megnézhető a poszt én is ott láttam. Igaz-nem igaz, nem tudom, de a fénykép beszédes, persze mindenki tévedhet.
Ezzel szemben sokat meg esküsznek rá és tudományára. A személyes tapasztalatom az, hogy jellemzően azok, akik az autót használati tárgynak tekintik és nem értenek különösképpen a járműszerkezettanhoz és a szerelési műveletekhez és el lehet kábítani a marketingdumával. Csak eredeti japó alkatrészek, különleges szakértelem, a környéken egyedüli akkupakk balanszírozó, stb.stb. Nézd meg a honlapját, na nekem már akkor sok volt, amikor láttam és először elolvastam a Totalcar-os cikket.
De, ha gondolod, vidd el hozzá, mindenki azt csinál, amit akar. Arról már nem is beszélve, hogy a Club Service matricája a Prius Club matricára hajaz és a Club nevét - véleményem szerint inkorrekt módon - meglovagolja, pedig köze nincsen a típusklubhoz. Azóta módosított rajta, de messziről még mindig összetéveszthető.
Egyébként az FB csoportban rá kell keresni a nevére és minden világos lesz.