Az árak természetesen lejjebb fognak menni, de ez nem szokott 1-2 héten belül megtörténni.
Amit linkeltél, az, ahogy Te is írod nem felel meg teljesen az általad leírt kritériumoknak, azaz kompromisszumos. Ami persze nem baj.
Az amerikai modellekkel az alábbi baj van: nem ellenőrizhető előélet, nagy százalékban sérült és/vagy vízkáros autó, nincs rá európai garancia, ami sokszor a gari idő után is jól jön egy Toyotánál/Lexusnál, mivel a komoly típushibákat méltányosságból gari idő után is meg szokták csinálni (pl. egy beázó lámpát nem, de mondjuk egy olajat evő motort akár 160ezer km-nél is garanciában kicserélnek/tek), problémák a vizsgákon ("okosban" persze mindent lehet, de ritkán cserélik ki az USA import autókon a lámpákat, övet, szélvédőt, stb.), nehezebb eladhatóság, stb.
Mint mindenkinek, neked is azt javaslom, hogy ne kapkodd el a dolgot. Vásárlás előtt mindenképpen vidd el a kiszemelt példányt márkaszervizbe egy átvizsgálásra, itt hazai autónál a teljes szerviz előélet látszik, európai modellnél a garanciális javítások.
Nagyon észnél kell lenni import autóknál, mert egyre kifinomultabbak a csalások,
ezt az autót a héten nézte meg egy kollégám. Az autó látszólag egyben van, összecsukva nem volt és még szervizkönyve is van, ami a km-t igazolja. Első blikkre legalábbis. Az autón a 4 gumi 3 különféle évjáratú, az első kettő 2010-es, de mégis cserére szorulnak, bal hátul 2008-as (mint az autó), jobb hátul 2009-es, szintén kopott.
És a hab a tortán: az autó Holland import, megvan az összes holland nyelvű kézikönyve, különféle leírásai és egy francia nyelvű, eredetihez hasonló minőségű papíros, igényes színes nyomtatóval készített szervizkönyv, benne friss pecsétek, friss tinta. Magyarán hamis.
Nekem is kétszer kellett megnézni, mert elsőre fel sem tűnt. Pedig volt már 1-2 a kezemben....
A tulajdonos persze nem tud róla semmit.