Üdv!
2018ban vettem egy 97 es 1.6 os Carina E-t. A kocsit rendbehoztam, új fék, klíma, gumik stb... Egy hónapja megtört benne egy vezeték és egyik menetközben kikapcsolt a motor. Azóta egy elektronikásnál pihen a kertben, aztmondja nem éri meg megcsinálni, mert tűt keres a szénakazalban. (kapcsolási könyvet nem talált hozzá)
Van esetleg tippetek? Van valakinke ilyen kapcsolási könyve?
Amennyiben valakinek szüksége van így a kocsira, írjon bátran. Alkatrésznek kitűnő, a motor hibátlan. Szinte új téli- nyári gumiszettel.
Előre is köszönöm az érdkelődést!
Szia!
Először is üdv a fórumon!
Másodszor pedig nem kötekedésből, de honnan tudja a szerelő, hogy megtört egy vezeték? Ha tudja, akkor tudja, hogy melyik az, kijavítja és minden oké
Elsőre nem szimpatikus nekem ez a hozzáállás, de ez biztosan az én hibám. Tudtommal nem jellemző a típusra a vezetéktörés, inkább sima kontakthiba, vagy biztosíték, esetleg EFI relé. Erről van fent több hozzászólás, de lehet, hogy valaki felnéz is, aki küzdött vele és leírja szabatosan, mit nézzen a szerelő (kifogások keresése helyett, szvsz). Szerintem eszedbe se jusson eladni, főleg most, főleg egy ilyen (szerintem) piti hiba miatt.
Ennyi volt a hiba, hogy minden jó, aztán egyszercsak menet közben megállt, és már nem indul? Motor átfordul, indító teker? Szikrát néztétek, hogy van-e? Angol gyártás az autó?
Bocsánat, nem Neked szólt, nem szoktam ilyen stílusban írni, csak tele van a micsodám az ilyen hozzáállású "szakikkal". Szerintem sima AutoData-ban is benne van...
Küldök privátban linket, ha kész, onnan le tudod szedni, komplett javítási, a vége felé vannak a villamos rajzok.