Sziasztok, vagy is BÚÉK!
Pár szót írnák az Aygo-ról amit 2009.06. óta használok, és én is hasonló okok miatt cseréltem le a nagyobb kocsimat rá, ami úgyszintén japán márka volt (H).
Fogyasztásról: én a sebesség határokat betartva szoktam vezetni így 4L körül iszogat, ha sietek vagy nem figyelek oda akkor sem zabál 4.5L-nél többet, vagy is nálam még ennél többet nem evett. Hozzáteszem első tulaj vagyok, és Pest megyében közlekedek vele többnyire de a városba járok vele melózni.
Dinamika: amikor elmentünk tesztvezetésre a T-hoz kipróbáltam a Yaris 1.33 benzinesét is és az Aygo-t is, na hát akkor nagyot csalódtam a kis-nagyban mert sokkal gyengébbnek és lomhábbnak tűnt mint a kicsi. Nem tudom elfelejteni mert 2X is lefulladtam vele, kicsit ciki volt de az Aygo-val nem volt ilyen jellegű problémám, és hozzá tenném a párom is eléggé ellene volt a Yaris-nak. Egyszerű női szemmel bírálta a belterét és kopogtatta a kemény műanyag kesztyűtartó fedelét, stb.
Hibák: a vészvillogó kapcsoló fedele valóban brepedezik, nálam a 3-ik volt a befutó amit olyan fél évente cserélgettek. A középső féklámpáról is írtak hasonlókat amit én nem tapasztaltam, a hátsó ablak beázását sem de hozzáteszem ha esőbe vagy vizes ablakot kell felnyitnom akkor becsorog a víz a kalaptartóra, száraz időbe + a kosz. Lehet ezt keverték össze az irodalmárok!
A szoruló akadó váltó is valamelyest helytálló mert télen hideg indításkor képes ilyen dolgot produkálni, de ha már bemelegedett akkor nó problémó. Egyébként ez is orvosolható jobb minőségű váltó olajjal, amit én meg is tettem az első szerviznél, vagy is a márkaszerviz az én kérésemre. Gázpedál szorulása nincs, de ezt szinte minden típusra ráakasztották. Kuplung beázásról nincs tudomásom, az első izzók kiégnek xar minőség miatt (made in france) csere után tuti. A kipufogó átrozsdásodását már nagy szeretettel vártam de lekéste a csatlakozást, így késig a beígért 2éves korig, pedig egy tuningot szívesen rádobtam volna.
A kényelemről annyit, hogy aki ilyen kis mütyürt vesz annak tudnia kell mit akar vele kezdeni, az ülés nem nagy szám, oldaltartása nem sok = 0, viszont a kaszni jól támaszkodik ezekkel a virsli gumikkal is. Kirándulni is voltam már vele hosszabb úton és nem mondhatom, hogy bármi problémát éreztem volna az üléssel kapcsolatban, nem fájt vagy sajgott sehol!
Gyorsulása 120-ig szinte egyforma lendülettel dolgozik, felette elfogy és lassabban növekszik a sebesség, a légkondi is visszafogja valamelyest, ezért előzéskor ki szoktam kapcsolni és go (tiszta nitro). Az biztos van benne erő, alsó tartományban mert 5-be simán 40-nel kavar, gyorsításkor sem kell visszakapcsolni elég csak a pedált taposni, szinte dízeles az érzés.
Nem tudom mit hagytam ki amit még leírtam volna, na mind 1 mindezeket átgondolva is szeretem ezt a kis kocsit és nem bántam meg amikor őt választottam!!! (lehet elfogult vagyok vele kapcsolatban)