Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3371404 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5655 Dátum: 2012.05.07 08:06:04 »
És, ha még arra is rájössz, hogy klíma nélkül is tud hőfokot szabályozni "auto" állásban, csak ventilátor fordulattal (feltéve, hogy a külső levegő eléggé hűs hozzá) az maga lesz a gyönyör.  :D
Én jellemzően ezt használom, ha 5 perc múlva egyébként is kiszállok. Arra jó, hogy kicsapassa a meleg levegőt és lejjebb vegye a fordulatot, ha már jó a helyzet, sőt így a ventilátor is szabályozható a kormányról a hőfok gombokkal. Szerintem felesleges, hogy a teljes klímarendszer tornázzon 5-10 percért. Persze a hosszabb táv az más, de van, hogy akkor is elég ez a módszer.

De, inkább nem segítek, mert ezek a legjobb részek, a felfedezés öröme....
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.07 08:08:48 írta b.c. »

Hammer

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 564
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5656 Dátum: 2012.05.07 08:42:09 »
És, ha még arra is rájössz, hogy klíma nélkül is tud hőfokot szabályozni "auto" állásban, csak ventilátor fordulattal (feltéve, hogy a külső levegő eléggé hűs hozzá) az maga lesz a gyönyör.  :D
Én jellemzően ezt használom, ha 5 perc múlva egyébként is kiszállok. Arra jó, hogy kicsapassa a meleg levegőt és lejjebb vegye a fordulatot, ha már jó a helyzet, sőt így a ventilátor is szabályozható a kormányról a hőfok gombokkal. Szerintem felesleges, hogy a teljes klímarendszer tornázzon 5-10 percért. Persze a hosszabb táv az más, de van, hogy akkor is elég ez a módszer.

De, inkább nem segítek, mert ezek a legjobb részek, a felfedezés öröme....

Igazából csak ebben más mint a corolla digit klímája a többi ugyan az ahogy írtad, nagyon szerettem a corollában is a digit klímát, annyira kényelmes és a ventilátornak ott 10-12 fokozata volt, több mint a priusba és persze jóval több mint manuálisba :)
Az meg hab a tortán hogy elektromos mocirol megy és álló helyzetben nem zavar hogy feltornázza a fordulatot, mindig arra kényszerítetta corollába, hogy inkább lekapcsoljam álló helyzetben.

Hammer

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 564
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5657 Dátum: 2012.05.07 10:10:22 »
Ja az lemaradt, hogy ami nem tetszik hogy AUTO módban hozza kapcsolja egyből a klímát, ez a corollán külön kellett.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5658 Dátum: 2012.05.07 10:19:44 »
Szerintem így logikusabb.

tothpa

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 153
Re: Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5659 Dátum: 2012.05.07 10:59:51 »
A Prius 2-nél az volt a gyártó magyarázata, hogy azért hagyták ki az USA modellből az EV gombot, mert ott 160ezer km a gari a Hybrid rendszerre, és így EV gomb nélkül kevésbé terheli a gép az akksit.

A P3-ban már van kint is EV, pedig a garancia maradt. GOndolom az akksi is jobb már benne, meg közben a szükséges minta is rendelkezésre áll, ami bizonyítja, hogy felesleges az aggodalom. A Prius akksija bőven bírja  a strapát.

Itthon is 160ekm/8év gari van a hibrid hajtásra

tothpa

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 153
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #5660 Dátum: 2012.05.07 11:03:53 »
Kérdés p2 tulajokhoz: az autó jobb alsó hátsó részén kell lennie burkolatnak (alváz burkolat)? Konkrétan a kipufogó oldalon nincs alsó burkolatom.

edhunter

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 349
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #5661 Dátum: 2012.05.07 11:47:33 »
Kérdés p2 tulajokhoz: az autó jobb alsó hátsó részén kell lennie burkolatnak (alváz burkolat)? Konkrétan a kipufogó oldalon nincs alsó burkolatom.
Ott nem is kell lennie.
Itt láthatod az összes alsó burkolatot. http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200807_TOYOTA_PRIUS_NHW20L-AHEEBW_5102.2.html

bozman

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 242
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5662 Dátum: 2012.05.07 12:00:04 »
Ja az lemaradt, hogy ami nem tetszik hogy AUTO módban hozza kapcsolja egyből a klímát, ez a corollán külön kellett.
A szervizekben ezt kikapcsoltathatod és akkor mindig Te döntöd el, hogy hűtsön e vagy ne.

tothpa

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 153
Re: Re: Beszélgessünk...
« Válasz #5663 Dátum: 2012.05.07 13:02:07 »

Hammer

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 564
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5664 Dátum: 2012.05.07 13:12:17 »
A szervizekben ezt kikapcsoltathatod és akkor mindig Te döntöd el, hogy hűtsön e vagy ne.
Vmi szerviz menüben v szervizben?

bozman

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 242
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5665 Dátum: 2012.05.07 13:21:58 »
Vmi szerviz menüben v szervizben?
A szervizben. Elvileg ingyen csinálják. Menüből én nem tudok megoldást.
Nemsokára megyek kötelezőre és én is kikapcsoltatom.

Prius2

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 95
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5666 Dátum: 2012.05.07 21:12:22 »
Úgy tudom, hogy a leggazdaságosabb, ha nagy gázzal (2/3-3/4-ig lenyomva a pedált) felgyorsítunk egy adott célsebességre, pl. 90-re, aztán elvéve vagy nagyon kis gázzal szépen lassulunk egy adott szintre pl. 75-re aztán megint visszagyorsít. Tipikusan a rakparton szoktam ezt csinálni, ilyenkor 2,5l körül jön ki a fogyi az adott szakaszra.

Ez már nekem is feltűnt, bár csak 60-70-ig gyorsítva a járgányt, a magyarázat pedig ebben lehet, amit pár napja már boncolgattunk.

Entity

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5667 Dátum: 2012.05.08 14:19:13 »
Hello,

Kerékpártartó vásárlását tervezem. Van-e tapasztalatotok a hátsó ajtóra szerelhető verzióról?
( http://www.thulebox.hu/mpfid177/kerekpartarto/hatso_ajtora/thule_freeway_968/thule_freeway_968.thule )
Kicsit félnék tőle, hogy megsérti a fényezést..

Ezzel szemben van a tetőcsomagtartós megoldás ami drágább, de talán biztonságosabb.
Ti melyiket vennétek? Esetleg akinek van, az ossza meg a tapasztalatait.

Köszi!

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5668 Dátum: 2012.05.08 14:49:10 »
Nekem volt hasonló (nem Thule) OFF-os autóra. Jól használható, nem bántja a fényezést, a fülek műanyagozottak, a csövek fényezéssel érintkező részei szivacs-szerű burkolattal rendelkeztek.
A bringákat kötözgetni kellett rá, ahogy nézem ennek a váz-rögzítése kicsit kiforrottabb.
A megoldás hátránya hogy a csomagtartóhoz nem nagyon férsz hozzá ha fel van téve a bringatartó.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #5669 Dátum: 2012.05.08 14:51:23 »
Vajon létezik kerékpárra szerelhető autótartó is?