Hmm
Azért annak örülök, hogy adtam egy ötletet, bár, lehet, hogy ezt te is kinézted már... Mindenesetre, ha megvetted, valószínűleg tényleg jó állapotú.
Kollégámnak volt egy sedan d4d T22-ese. Huszonezer km-rel vette, 60.000-nél adta meg magát a kéttömegű lendkerék. 230e lett volna, ha kicserélteti, végül 1 tömegűre alakíttatta át, de nem sokkal később újra érezte, hogy nem lesz az igazi. Ez 100.000km-nél volt. Eladta. Egyébként, elmondása szerint imádta és ezen kívül semmi baja nem volt, még a legapróbb meghibásodás sem. Hosszú távra nemigen használta, inkább csak városban, elővárosban (Békéscsabán ez vicces kifejezés BP-hez képest), lehet, hogy a sok kuplungolás, indulás, váltás tett be neki. De ezt is említik mindenhol a típussal kapcsolatban, hogy nem igazán sikerült még ennél a típusnál ez az alkatrész és viszonylag gyakran fordul elő hibaként.
Tesóm is cseréltette a Sharanon 250e km körül, ő nagyon óvatosan indul, vált. Szinte automatához hasonlóan, kúszósan indul, de soha nem hirtelen, mert ez a legnagyobb ellensége a lendkeréknek. Előzés előtt is, ha netán vissza kell váltania (elég ritka: >320Nm), akkor is óvatosan engedi ki a kuplungot, nem rázúdítja a nyomatékot a kuplungra... Szóval, oda kell jobban figyelni és így biztosan csökkenthető a kockázat. Én ettől féltem, inkább vállaltam az 1-1,5 literes fogyi többletet.
Egyébként, arra emlékszem, hogy linkeltem be egy szépet, de már a részletekre nem. Most megnyitva, pedig már nincs fent a hirdetés (milyen meglepő?
)
Hétvégén végre bekerül a tolatóradar a hátsó lökösbe, meg kap a váltó egy
ilyen adalékot. Ebből a váltóműbe a Rimet-T való. A motorolajba már tettem egy flakon Rimet-100-at. Hagyom hatni, városban továbbra sem, míg két város között napi szinten használjuk az autót.
Vitát nem akarok róla, hogy miért, nem azért írtam le.