Az nem is lenne nagy baj, ha az alapfelszereltség is többet tud annyival. Csak attól félek, nagyobb lesz a különbség. Márpedig az akár 10% is lehet akkor ...
Erről eszembe jutott két érdekes probléma, Hillar, Te talán tudsz rá válaszolni!
1. Vajon a 3 féle autóra ugyanannyi garancia lesz? Az Agila/Wagon R+ párosnál szerintem az egyik dolog pont ez volt, amiért nem az Opelt vették.
2. Mivel a 3 kocsi műszakilag azonos, lehet másik márka szervizébe vinni? Tehát fogunk találkozni citromokkal is a Toyota-szervizekben, és viszont?
Klaco ne viccelj!
Szerencsére tök nyilvános fórum, tehát sztem mindenkinek ÉS a megszólítottnak szól az ilyen kérdés.
Egyébként már most is lehet pecsételni más szevizkönyvbe, tehát az időszakos (15-30-stb) átvizsgát lehet más szervizben, szakszervizben csináltatni. Csak a garanciális javítást nem. Tehát, ha bajod van, akkó a gari csak a saját szakszervizedben érvényesíthető. De javíttatni, a saját pénzedért oda viszed, ahova akarod!
Tehát szerintem fogunk találkozni citromokkal Toyota-szervizekben, csak nem garis javításra. És ha rájönnek a citromosok, hogy a Toyotánál nincs lehúzás, (olcsóbb lesz s szervizelés, mint náluk) akkó egyre sűrűbben ... A "viszontot" azért nehezebben tudom elképzelni ... mert miért menjek én egy olyan szervizbe, ahol nem is láttak még jó japcsi ótót ... persze most majd kénytelenek lesznek megtanulni egy háromhengeresen ...
A gari kérdése ugyanaz - de sztem nálunk az ár ameghatározó és feltétlenül az első helyen van a döntési sorban, a gari jó esetben is csak második.
Az Aygo átlag-Toyo garija annyira itt talán nem ugrik ki... de ezt nem tudom, mert semmi drótom nincs róla .... tehát a gari kérdés, úgy vélem, csak az ár/felszereltség kérdés után lesz itten érdekes ...
ÁÁ