Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1385893 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

TZoli

  • Vendég
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2700 Dátum: 2014.12.20 21:25:36 »
Feszíts a szíjjon és hallgasd meg hogy nem e változik.

"Automata" feszítős....

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2701 Dátum: 2014.12.20 21:37:29 »
"Automata" feszítős....

A hosszbordás szíj? Az én évjáratom 2002-es. Ott még csavar feszít. Plusz külön ékszíj viszi a generátort. Az is feszítős....

TZoli

  • Vendég
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2702 Dátum: 2014.12.20 21:53:28 »
De nem a Tiédről van szó hanem a Fox-éról, az 126 lovas 1AD-FTV automata feszítős.....

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2703 Dátum: 2014.12.20 22:02:30 »
De nem a Tiédről van szó hanem a Fox-éról, az 126 lovas 1AD-FTV automata feszítős.....

:) Nem, tényleg nem az enyémről. :) Nem tudtam hogy milyen az övé. Csak ötlet volt.

suta

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 67
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2704 Dátum: 2014.12.22 17:56:30 »
Hali!
No, ma meglátogattam  a Toyota márkaszervízt hibakód törlés-olvasás ügyben. A kód szerint a gázpedálnál vezetékszakadást érzékelt  :eek: persze nem így van,ezért kicserélték a gázolajszűrőt mert mint mondották annak dugulása miatt érzékeli  a sz.gép a gázpedál hibát. :hmmmm: Valami olyasmivel magyarázták hogy a dugulás miatt lassan ál fel a nyomás és a sz.gép gázpedál hibát érzékel mert hogy a pedál lenyomásával nincs öszhangban a ............................blablabla ::) Na majd kiderül,mindenesetre a hibajelzés eltünt és az autó érezhetően erőre kapott,szóval nem ártottak neki. :clap:
SUTA :-)

hawkins

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2705 Dátum: 2014.12.25 17:00:34 »
Sziasztok! Új vagyok még itt is és mint Toyota tulajdonos is. Kb fél éve vettem egy 2005-os Toyota Avensis D-4D 2,2-es 150LE-s szgk-t. Kigyulladt a műszerfalon az olajcsere visszajelző. Az olaj, olajszűrő le lett cserélve, de a visszajelző azóta is világít. Autocom-os interface-el rácsatlakoztam, azt hittem, hogy kiadja, mint hiba és csak törlöm, de nem ír hibát.
Hogyan lehet eltüntetni ezt a visszajelzőt, tudja valaki?

Köszönettel: Hawkins

TZoli

  • Vendég
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2706 Dátum: 2014.12.25 17:11:11 »

hawkins

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2707 Dátum: 2014.12.25 17:44:47 »
Ez a gyorsaság és szakértelem nem semmi, köszönöm szépen!  :clap:

farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2708 Dátum: 2014.12.27 14:04:31 »
Sziasztok! Kérdésem lenne a szakikhoz. Tudja e valaki hogy 2.2 D4D motoroknál. leállítás után a következő indításig bent marad e a nyomás.Mert ugye, akkor nem nagyon akar elindulni az autó hidegbe,ha az akkumlátor gyenge, nem tekeri meg eléggé az önindító a motort és ezáltal nehezen indul el mert nehezen éri el a megfelelő nyomást. Elképzelhető e az hogy a nyomás megmarad, és ezért rögtön elindul az autó, bár az akumlátor gyenge, és emiatt le is áll rögtön, majd később 5-10 másodperces tekerés után ha meglesz a nyomás elindul megint? köszönöm

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2709 Dátum: 2014.12.27 14:22:52 »
Sziasztok! Kérdésem lenne a szakikhoz. Tudja e valaki hogy 2.2 D4D motoroknál. leállítás után a következő indításig bent marad e a nyomás.Mert ugye, akkor nem nagyon akar elindulni az autó hidegbe,ha az akkumlátor gyenge, nem tekeri meg eléggé az önindító a motort és ezáltal nehezen indul el mert nehezen éri el a megfelelő nyomást. Elképzelhető e az hogy a nyomás megmarad, és ezért rögtön elindul az autó, bár az akumlátor gyenge, és emiatt le is áll rögtön, majd később 5-10 másodperces tekerés után ha meglesz a nyomás elindul megint? köszönöm

Bár csak kapisgálom, mit is szeretnél tudni, de a nyomás leállítás után szépen leépül. A gázolaj nem tűnik el a rendszerből, de a nyomása leesik.
Amikor nekem meg volt bontva a rendszer a nagynyomású oldalon, utána gyenge akkuval nem tudtam beindítani. Kellett egy jó akku, amivel ki tudta tolni a rendszerből a levegőt. Ez után viszont már a gyenge akkuval is beindult alig két fordulat után.
Ha beindul és rögtön le is áll, akkor lehet levegő, vagy dugulás a kisnyomású rendszerben. Esetleg, gázolajszűrő, csőcsatlakozások ellenőrzése kéne.
Ha csak nagy hidegben csinálja, akkor akár izzító gyertya is lehet, rosszabb esetben befecskendező.

farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2710 Dátum: 2014.12.27 15:11:41 »
Köszi! Erre voltam kiváncsi. Akku hiba kilőve. Bizony csak hidegbe csinálja, átl.+5 alatt.Egész évben jó volt tavasztól őszig.
Izzítógyertyák jók. Gomb benyomásakor azonnal indit, majd leáll és kb 5-10 mp tekerés után elindul megint. Mindezt automatikusan csinálja attól kezdve hogy megnyomom a start gombot.Nem csinálok semmit azon felül hogy nyomom a kuplungot meg nézek ki a fejemből.

farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2711 Dátum: 2014.12.27 15:17:16 »
Igazából az érthetetlen számomra az egészben hogy ha bármi baja van és emiatt nem indul el az érthető. Viszont ha valami baja van akkor miért röffen be szinte a pásodperc törtrésze alatt akármilyen hidegbe is? és miért áll le és lezdi előlről?

farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2712 Dátum: 2014.12.31 08:55:56 »
Sziasztok! Megint csak probléma....ma reggel elinidtom az autót (persze a szokásos "dupla" indítás) Szervízlámpa égve maradt.
Menet közben pedig világít a TSC és a VSC lámpa. Tudja valaki ez mit jelent? Köszönöm.

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2713 Dátum: 2014.12.31 09:21:00 »
Sziasztok! Megint csak probléma....ma reggel elinidtom az autót (persze a szokásos "dupla" indítás) Szervízlámpa égve maradt.
Menet közben pedig világít a TSC és a VSC lámpa. Tudja valaki ez mit jelent? Köszönöm.

Bármit jelenthet, sajnos...Ki kellene olvasni a hibát az ECU-ból, és lehet, hogy közelebb jutnál a "dupla indítás" megoldásához is. Ha MIL-lámpa világít (kis motor szimbólum a műszerfalon), akkor a TRC, VSC is 99%-ban világít, még akkor is, ha nem abban a rendszerben van a hiba, ugyanis a motor vészüzeme esetén a menetstabilizáló rendszert sem lehet rendesen működtetni.

Mr. Moon

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 84
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2714 Dátum: 2014.12.31 14:16:38 »
Kedves D-4D & D-CAT közösség!

A segítségeteket/tanácsotokat szeretném kérni.
Egy Lexus IS220d tulajdonosa vagyok, mely az utóbbi időben időnként erősen fehér, ködszerű, szúrós szagú füstöt ereget.
Mivel korábban már voltam Avensis D-4D D-CAT tulajdonos is, tisztában vagyok vele, hogy ez télen sajnos előfordul, illetve hogy összefüggésben van a városi használattal.
Mivel az utóbbi időben túlsúlyban voltak a rövid városi használatok, a mai napon miután már bemelegedett, mentem vele egy kört az M0-son az M7-estől az M5-ösig, 2000/3000 között tartott fordulaton, melynek eredményeként az említett szakasz megtétele közben többet füstölt, mint nem, így az M5-östől megtettem visszafelé is az utat az M7-es felé, mely alatt visszafelé már némileg kevesebbet,  de mégis többet füstölt, mint nem, és még a Budaörsi úton sem hagyta abba, tehát gyanítom, ha tovább megyek, tovább is csinálta volna.
(A külső hőmérséklet -4 fok volt)
Az autó 110 ezer km környékén jár, végig márkaszervizben szervizelt, a kötelező szervizelések során szoktam kérni az EGR szelep tisztítását, hidegen nem hajtom, a turbóval várok leállításkor, kinyomott kuplunggal állítom le a motort, és OMV prémium üzemanyagot tankolok.
Mivel korábban ekkora mennyiségű füstöt (ennyire hosszan) sohasem tapasztaltam, szeretném a segítségeteket tanácsotokat kérni, hogy mit javasolt tennem?
(+info, hogy az út után a kipufogó végének utolsó 1-2 centije sötétebb színűvé vált, mint a kipufogócsonk többi része, kép: https://dl.dropboxusercontent.com/u/60006380/IMG_3012.JPG )
Illetve:
- Mekkora táv alatt mondható biztosan, hogy kitisztította magát? (Létezik egyáltalán olyan táv, aminél ez kijelenthető? Előfordulhat, hogy egy M0-son oda-vissza (!) megtett út az M7-es és az M5-ös között nem volt elegendő a tisztuláshoz?
- A leírtak alapján javasolt-e a Reálszisztéma szervizét felkeresnem, illetve ha igen, akkor minek/miknek a vizsgálatát kellene kérnem?
(Ha létezne bármennyire is egyszerű módja a vizsgálatnak/javításnak, akkor is inkább szakértő szemekre bíznám az autót, nem vagyok műszaki zseni)
Borzasztó szégyen és kellemetlen, hogy bár egy jó karban lévő, modern autóban ülök, mégis a füstöléskor a mögöttem lévők vagy lemaradnak, vagy mindenképp meg akarnak előzni, sőt...egyenes mikor elhaladnak mellettem, hibát feltételeznek és jeleznek, hogy nagyon füstöl az autó.
Tanácsaitokat, előre is köszönöm, és B.U.É.K.,

Mr. Moon

Ui.: Nem tudom, hogy bármit is számít-e, lehet-e összefüggésben a fent leírtakkal mi hol helyezkedik el az autó alatt, de leírom: sajnos december elején hátulról belém jöttek, január közepén kezdi majd el a márkaszerviz a javítást, amíg egyelőre annyit tudok, hogy: a hátsó lökhárítón kívül más szabad szemmel látható elemen nem keletkezett sérülés, de egészen biztosan sérült a fenéklemez és a hátfal is, a kipufogó résznél - szabad szemmel - nem látható sérülés. 
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.31 14:21:52 írta Mr. Moon »