Inkább az IS220d-t kéne betiltani...
Azóta adnak el belőle említésre méltó példányszámot, mióta van dízel
Lehet utálni a dízelt és rajongani a hibridért, de tudomásul kell venni, hogy a nagy európai piacok dízelt akarnak és nem gyakorlati kompromisszumokkal (csomagtartó) járó, fura űrtechnikát (ez nem az én véleményem a hibridről, ne érts félre!), amivel pont ott/úgy nem lehet igazán spórolni, ahol az ilyen prémium szedánokat jellemzően használják: autópályán, nagy sebességgel utazva.
Ha lenne egy csöpp esze a Toyotának, akkor a GS-t és az RX-et is kínálná egy hathengeres, az LS-t meg egy V8-as D-4D motorral. Sokkal több fogyna belőlük. Európa nem az USA, így nem lehet piaci áttörést elérni
Vagy pedig a sima benzineseket nem kéne erőltetni, úgyis azokra van a legkisebb igény. Az lenne a legszimpatikusabb, egyszerre piac-orientált és környezettudatos magatartás a Lexus részéről, ha benzinesekből csak hibrideket kínálnának - és ezek mellett lenne minden modellből dízelmotoros változat. A freakek vehetnék a hibridet, az "átlagos" igényekkel rendelkező nagy többség a dízelt.