Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 510948 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Satriani

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2025 Dátum: 2008.11.21 22:07:14 »
Az optikai tuningot én sem szeretem, megállok az alufelninél. Mondjuk az IS 5 küllős gyári felnijei annyira szépek, hogy gyakorlatilag lehetetlen szebbet találni. A beltérhez se nyúlok szívesen, pl. ezért ragaszkodom a Corolla komolytalan gyári fejegységéhez. Viszont a motor más kérdés: kifelé nem látszik, nem hivalkodó, elég, ha én tudom, mi van a motorháztető alatt. Szóval egy kompresszoros IS200 jöhet.

 :innocent:

(Csak jó lenne tudni, mennyibe kerül egy kompresszor szett. A TTE oldalán már nincs fent.)

MrIP

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12046
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2026 Dátum: 2008.11.21 23:58:58 »
(Csak jó lenne tudni, mennyibe kerül egy kompresszor szett. A TTE oldalán már nincs fent.)
Van egy svájci cég is, amikor vettem az enyémet 2,5 éve, akkor cirka 1milla lett volna a kompresszorosítás.
A TTE is nagyságrendileg ennyi volt akkor, ill. egy kicsivel több.


Bár tényleg meggondolva a dolgot, egy IS200 is plusz 65 le, ami elég tisztességes. Hány kiló is egy 200as?  ::)
Az Executive verzió 1380 kg (forgalmi szerint), a SPORT kicsit nehezebb 5-10 kg.
   .... namégegyszer  :   xenonosluxusLSlexusslusszkulcs 

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2027 Dátum: 2008.11.22 00:08:28 »
A TTE ráadásul gyakorlatilag gyárinak mondható, így ez az elv sem sérül.
Másik megoldás az RS200 motorja. Igaz, az csak négy hengeres.

MrIP

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12046
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2028 Dátum: 2008.11.22 00:08:32 »
Itt a Svájci cég :
www.bemani.ch
mostani árfolyamon cirka 1,6 milla   :wacko:
   .... namégegyszer  :   xenonosluxusLSlexusslusszkulcs 

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2029 Dátum: 2008.11.22 00:34:30 »
Nem kis munka lehetett összehozni 213.000 km-t egy garázsban.
Főleg állva...
 :sorcerer:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2030 Dátum: 2008.11.22 01:25:01 »
Megmondom őszintén, ha eladom a Corit, akkor jóval nagyobb teljesítményt szeretnék.

IS200+kompresszor/turbó? Utána kéne olvasni, mennyiből jönne ki egy óvatos feltöltés. Nekem össz-vissz az alacsony fordulaton nyomatékszegény motor volt a baj azzal az autóval, amit próbáltam, különben végtelenül finom műszer.

SZERK: ez egy feltöltött jószág, elég mogorva.
Úgy általában az autókban szeretem, ha széria állapotban vannak. Nem szeretem az utólagos dolgokat, semmilyen téren. Se motortuning (hacsak nem gyári, pl Porsche gyári tuning, vagy AMG, Alpina modellek) se beltér, se külcsín.
Bár tényleg meggondolva a dolgot, egy IS200 is plusz 65 le, ami elég tisztességes. Hány kiló is egy 200as?  ::)

Plusz 65 LE, de csak 5-tel több Nm (195, az is 4600-as fordulatnál) - mindez egy kétliteres hathengeres szívó benzinmotorból, vagyis teljesen más a karakterisztikája, mint a te turbódízelednek. Turbinaszerűen simán jár és hihetetlenül pörgős, ha pedig ezt ki is használod, akkor nyilván rendesen otthagyja a kis dízel Corollát, gyorsulásban is és végsebességben is - de ha alacsony/közepes fordulaton visszagang nélkül csak úgy odalépsz a gázra, akkor elég nagy apályt fogsz tapasztalni a Corollától megszokott húzás helyett. Magyarul kevésbé rugalmas az IS, de ez természetes velejárója az ilyen motoroknak. Máshogy kell vezetni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2031 Dátum: 2008.11.22 01:44:52 »
Fehérben is szép....

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26329
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2032 Dátum: 2008.11.22 09:58:51 »
Nem kis munka lehetett összehozni 213.000 km-t egy garázsban.
Főleg állva...  :sorcerer:
Nem volt az nehéz. Mikor hazavitte a szalonból - a gyártás után másfél évvel... -, akkor mielőtt befordult volna az utcájukba, gyorsan 5x körbement vele a Föld körül. :tt2:
music     

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2033 Dátum: 2008.11.22 12:09:33 »
Megmondom őszintén, ha eladom a Corit, akkor jóval nagyobb teljesítményt szeretnék.

IS200+kompresszor/turbó? Utána kéne olvasni, mennyiből jönne ki egy óvatos feltöltés. Nekem össz-vissz az alacsony fordulaton nyomatékszegény motor volt a baj azzal az autóval, amit próbáltam, különben végtelenül finom műszer.

SZERK: ez egy feltöltött jószág, elég mogorva.
Úgy általában az autókban szeretem, ha széria állapotban vannak. Nem szeretem az utólagos dolgokat, semmilyen téren. Se motortuning (hacsak nem gyári, pl Porsche gyári tuning, vagy AMG, Alpina modellek) se beltér, se külcsín.
Bár tényleg meggondolva a dolgot, egy IS200 is plusz 65 le, ami elég tisztességes. Hány kiló is egy 200as?  ::)

Plusz 65 LE, de csak 5-tel több Nm (195, az is 4600-as fordulatnál) - mindez egy kétliteres hathengeres szívó benzinmotorból, vagyis teljesen más a karakterisztikája, mint a te turbódízelednek. Turbinaszerűen simán jár és hihetetlenül pörgős, ha pedig ezt ki is használod, akkor nyilván rendesen otthagyja a kis dízel Corollát, gyorsulásban is és végsebességben is - de ha alacsony/közepes fordulaton visszagang nélkül csak úgy odalépsz a gázra, akkor elég nagy apályt fogsz tapasztalni a Corollától megszokott húzás helyett. Magyarul kevésbé rugalmas az IS, de ez természetes velejárója az ilyen motoroknak. Máshogy kell vezetni.
Hát ez az! Én viszont most a nagy benzines karakterisztikára vágyom. Alacsony fordulaton is lehessen pöfögni, úgy, hogy ne legyen fulladós, de pörgetve meg üssön.
Éppen ezért egy turbós IS200 sem lenne annyira szimpi. Egyrészt a belenyúlás miatt, másrészt az végletes fordulatokon (nagyon alacsony, nagyon magas) sem szerencsés. A turbinaszerű járás nagyon szimpatikus. :yes: Őszintén szólva, használva a V6 is nagyon kellemes volt, bár annak van egy kis rekedtes hangja, ami egy kis plusz pszicho-lóerőt eredményez. A turbinaszerű járás meg elvesz néhányat... :whistling:
Gabe 254.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2034 Dátum: 2008.11.22 12:13:25 »
Hát, ha a két litert kevesled, akkor IS300 vagy GS300 a Te autód.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2035 Dátum: 2008.11.22 12:33:55 »
Továbbra sem használ az elvonó.
De hát kellett....
 ::)

Most hozta meg ma postás: Kyoto-Budapest 5 nap...
Gyakorlatilag vadi újnak látszanak. Fuvarral együtt a kettő volt annyi, mint itthon 1 db.
Örvendezek vala.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10687
Beszélgessünk...
« Válasz #2036 Dátum: 2008.11.22 13:09:25 »
Tegnap böngésztem az ebay-t, és volt jópár eladó IS300-as is. 15,5e USD most a legdrágább, 2004-es. És azért egy ott hajtott autóban jobban bízok, mint mondjuk egy itthoni, vagy netán egy német tulajban.
Az egyik 300-as mintha kézi váltós lett volna (belső képen látszott), nem is tudtam, hogy ilyet is készítettek belőle.  :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2037 Dátum: 2008.11.22 13:14:44 »
Pedig volt, méghozzá asszem csak USA piacra vittek kézi váltósat.
Ami vicc...

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2038 Dátum: 2008.11.22 13:30:50 »
Pedig volt, méghozzá asszem csak USA piacra vittek kézi váltósat.
Ami vicc...

Apropó USA... Kint él egy rokon '91 óta, de nem ez a lényeg... Hogy lehetne kikerülni a regadót? Esetleg ha ő venne egy autót, hazautaztatnám, akkor meghatalmazással/üzembentartóival nem oldható meg?
kisa
born to ride

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #2039 Dátum: 2008.11.22 13:35:03 »
Külföldi rendszámú autót csak úgy vezethetsz ha a te neveden vagy a céged nevén van. Két lehetőség van, vagy vesz egy kocsit a Te nevedre, vagy valami cégnévre, amihez ad igazolást, meghatalmazást, stb.