1.5 a reg, ott a pont
13e eur körül hirdetnek ilyeneket 60-80e km-rel Németo.ban+ hazatúra . a jelenlegi árfolyamon az ugye 3.6+ kera és egyéb költségek. +hks+1500euro (sport/verseny)futómű, 12 felni,
egy 70e-s navigáció meg még rádobtam egy 2K-s dobozos új Toshiba NB-t fórumtagoknak (ezeket a kacatokat
forgalmazom)
Nehogy ez sok legyen 42.600km-es kuriózumról beszélünk ám! . Persze nem kevés, főleg ha jön a reg. de ez alapján szerintem teljesen reális a 4M. nem nyerészkedni akarok rajta.
De nem -IS- lesz rajta magyar (regisztrált) rendszám ha mégis az a tragédia ér , hogy megtartOmmm
max P. 1-2 évig elpörgök vele, azután visszaviszem N.O.-ba és beszámíttatom egy LS430-ba. De hozzáértők állítják , hogy a szlovák frsz is tökéletesen megold-6-ó még mindig 100%-osan, csak paráztat a szerv! az meg 300e kb tokkal vonóval! aztán próbáljunk meg valamit ennyi pénzért ilyen felszereltséggel a mérleg másik oldalára tenni
[a csatolmányt egy admin törölte]