Tobben kertetek, ezert kiteszem ujra az Eneos Sustina adatlapjat. Ez sajat tarhelyen van, remelhetoleg nem fogjak torolni jo ideig.
http://neoxon.uw.hu/car/eneos_sustina_product_data_sheet.pdf
Nekem februar eleje ota van benne Eneos Sustina 5W30. Ennel sokkal regebbi tapasztalatot nem igen fogsz talalni, mert tudomason szerint talan iden januar kozepe ota forgalmazzak Magyarorszagon. Minden rendben van, szepen jar vele a motor, pillanatok alatt felepul az olajnyomas meg -20 fok korul is. A tel vege fele volt szerencsem tapasztalni nagy hidegeket.
Mondjuk nagyon sokat nem mentem vele, mert mostanaban inkabb csak varosban hasznalom az autot. De az elkovetkezo 2 hetben kerul bele meg kb. 1500 km, nagyreszt autopalyan, majd beszamolok, ha lenne valtozas. Olajfogyast nem vettem eszre, az olaj pedig nagyon szep tiszta maradt. Bar jelzem, egyelore jo ha 2000 km van benne. Viszont emlekeim szerint a Mobil1 ESP formula eddigre mar jocskan feketedni kezdett. Allitolag azert van ez, mert nem termelodik kenessav a hasznalat soran, igy a tisztitoadalekok hatasfoka nem csokken annyira az ido, no meg a kilometerek elorehaladtaval. Az olaj egyebkent alapbol sotetebb arnyalatu, mint sok masik olaj, ahogy azt egy kartars mar korabban jelezte is itt a topikban. De ahhoz az arnyalathoz kepest nem igazan valtozott a 4,5 honap hasznalat soran.
Nekem nem egész 2e km alatt már bebarnult(nem sötétbarna, de barna), és benzinszagú is annak ellenére, hogy nem volt jellemző a rövid utas városi használat, és volt 5-600 km országút(pályával) is. Bár alapvetően városban használom.
Amúgy olajevős a motorom, de nem tűnt fel hogy a sustinát jobban enné, mint előtte a sima 30-as, 40es eneost. Pedig a sustina ugye hígabb.