Üdv!
Nagyon frankó
Ez ami rajta van, ezt vetted ki?
Majd később egy picit írnál a tapasztalatokról? Mennyire melegítetted, hogy adta meg magát, ilyenek
A hajtókaroknál vigyázz , nehogy véletlenül felsértsd a hengert.
Köszi!
A fotón az egyik új szerzemény van, kifelé préseljük éppen.
Leírom gyorsan amíg friss:
Először is - ha valaki hasonló akción törné a fejét - prés nélkül felejtse el dolgot!
Nagyon ajánlom a kis barkácsolást előtte mert így igen kultúráltan lehet szerelni. (Ha igény van rá felrakom a pontos méreteket/rajzot.)
Az alapanyag és a munka nem sok, ráadásul később is jól jöhet pl. csapágyazásnál.
Szétszedést hidegen csináltam, egy hangos "reccsenés" után indultak meg a csapszegek.
Gyönyörűen ki lehetett préselni őket egy kis WD40 támogatással.
Összerakás előtt érdemes a dugókban a csapszegfurat felső olajzóit kitakarítani mert összerakás után már nem lehet hozzáférni.
Itt némelyiknél olyan szinten bele volt kövülve a retek, hogy 2-es fúróval kellet kifúrnom a mocskot belőle.
Kompresszor, vagy legalább féktisztító spray jó ha kéznél van.
Rezsó nem volt, viszont a kályha remekül felmelegítette a hajtókarokat.
Nem közvetlenül raktam rá, hanem a lehajtottam a tetejét ami nekem ilyen rácsos cucc, na ott pihentek a hajtókarok néhány percig.
A satupadon eközben előkészítettem az aktuális dugót, csapszeg egyik oldalt benne, olajozva.
A forró hajtókart hegesztőkesztyűben fogva összekapattam a csapszeggel és már ment is a présbe.
Előzőleg a tüskén filccel bejelöltem, hogy meddig kell nyomni, így elsőre sikerült mindent szépen belőni középre.
Nagyjából ennyi.
Zsír lett tényleg mindegyik, semmi sem sérült meg, nem volt idegeskedés - kapkodás, megérte tegnap flexelni + hegesztgetni kicsit.
A kis hidrós emelőt meg pont napokban vette Fater a Lidl(!)-ben. Nagyon ráérzett, hogy mi kell!