Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2679035 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7125 Dátum: 2012.08.10 20:15:23 »
Ezer köszönet mégegyszer Mestinek! Beállította a gyújtást és megszűnt a csörgés, tehát a motorom csörgött végig a rossz előgyújtás miatt. Iszonyatosan el volt mászva, 15 fok fölött volt 20 körül lehetett. Így mentem le majdnem 30ezer km-t, meg előző tulaj még kitudja mennyit  :cry:
Kipufogós nem csinált semmit, minden rendben volt az autó alatt. Így tűzkarikát sem cserélt, fölösleges is lett volna, nem amiatt csörgött. Viszont mondta, hogy jót vettem, mert tényleg ez való bele. Amúgy így már teljesen meggyőzőtt ez a rugós toldat megoldás, iszonyat tartós, ezért is választhatta anno ezt a Toyota. Szóval a tűzkarika félretéve, ha esetleg kellene majd valamikor.
Az autó egyébként kicsit mostmár jobban is megy, erőteljesebb lett valamivel.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7126 Dátum: 2012.08.10 20:22:22 »
Akkor sorban a képek.. Felülről a 2 --> 1 leömlő, majd utána az egyenes toldat, ahol a rugós csavaroknak KÉNE lenniük (toyota szervízes szerint mind a 4 rugós csavar).
http://kepfeltoltes.hu/view/120810/IMG_0300_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hűű, de fura ez az állapot, hogy lett ez meghackelve? Nem is tudok rá mit mondani, de nem valami megnyugtató.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

newthing

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7127 Dátum: 2012.08.10 20:32:00 »
Az irányokat nem szemből vagy motortérből adjuk meg, hanem "autóban ülve előre nézve" kell megadni. Tehát ami tényleg az autó bal oldala, az bal oldalt van.
Hiába esik a motortérből jobb kézre, attól az bal oldalsó! Mondok egy példát: a bal első féltengelyből csak mert a motortérből nézd, jobb oldalsó lesz?! :tt2:

Abból kérek , amit te is ittál!  :clap:
Fogalmad sincs miről beszélünk, de ez tetszik!  :yes:

rokafiu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1022
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7128 Dátum: 2012.08.10 20:54:33 »
Abból kérek , amit te is ittál!  :clap:
Én mindösszesen csak a "szemből jobboldali" leírásra reagáltam.
Tudom, hogy a szívótérről beszéltek, mert kartergázas, ebbe nem is folytam bele, de a "szemből jobboldali" leírás nekem furcsa.
Csak erre írtam, nem pedig arról beszéltem, hogy merről merre halad a levegő/kartergáz a szívótérben.

mesti

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 279
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7129 Dátum: 2012.08.10 21:02:40 »
Ezer köszönet mégegyszer Mestinek! Beállította a gyújtást és megszűnt a csörgés, tehát a motorom csörgött végig a rossz előgyújtás miatt. Iszonyatosan el volt mászva, 15 fok fölött volt 20 körül lehetett. Így mentem le majdnem 30ezer km-t, meg előző tulaj még kitudja mennyit  :cry:
Szívesen!
Kár, hogy nem készítettünk fényképet, jól mutatott a három Carina az udvarban.
mesti

rokafiu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1022
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7130 Dátum: 2012.08.10 21:10:01 »
Hűű, de fura ez az állapot, hogy lett ez meghackelve? Nem is tudok rá mit mondani, de nem valami megnyugtató.
Eddig nem is figyeltem a kipufogórendszert. Tavaly nyár elején cseréltettem kuplungot és azóta lehet ilyen, mondta
a szerelő, hogy egy csavar beleszakadt, mert be volt rohadva, gondolom ez ment szét és hagyományossal pótolta.
Most viszont visszaállítom a gyári állapotot, kíváncsi leszek fogok-e tapasztalni változást.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7131 Dátum: 2012.08.10 22:44:47 »
Ezer köszönet mégegyszer Mestinek! Beállította a gyújtást és megszűnt a csörgés, tehát a motorom csörgött végig a rossz előgyújtás miatt. Iszonyatosan el volt mászva, 15 fok fölött volt 20 körül lehetett. Így mentem le majdnem 30ezer km-t, meg előző tulaj még kitudja mennyit  :cry:
Kipufogós nem csinált semmit, minden rendben volt az autó alatt. Így tűzkarikát sem cserélt, fölösleges is lett volna, nem amiatt csörgött. Viszont mondta, hogy jót vettem, mert tényleg ez való bele. Amúgy így már teljesen meggyőzőtt ez a rugós toldat megoldás, iszonyat tartós, ezért is választhatta anno ezt a Toyota. Szóval a tűzkarika félretéve, ha esetleg kellene majd valamikor.
Az autó egyébként kicsit mostmár jobban is megy, erőteljesebb lett valamivel.


Üdv!
Veled örülök!
A csörgés egyébként menet közben is jelentkezett, amit Kakucson mutattam?
Fogyasztás mennyi volt eddig?


FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7132 Dátum: 2012.08.10 22:49:53 »

Üdv!
Veled örülök!
A csörgés egyébként menet közben is jelentkezett, amit Kakucson mutattam?
Fogyasztás mennyi volt eddig?
Jaja, ott sasoltuk kakucson, hogy amikor húztál egy hirtelen gázt a motortérből, akkor rögtön becsörrent...
Elég veszélyes dolog egyébként ez a csörgedezés, pláne ha hosszútávon megy vele így valaki.
Nekem a túl nagy előgyújtás miatt egy kis ponton átégett/kilyukadt a dugattyúm, mondjuk nem toyotán...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7133 Dátum: 2012.08.10 23:02:27 »

Üdv!
Veled örülök!
A csörgés egyébként menet közben is jelentkezett, amit Kakucson mutattam?
Fogyasztás mennyi volt eddig?

Igen menet közben is, jól hallhatóan főként emelkedőn felfele vagy, ha nagyobb fokozatban gyorsítottam. Igyekeztem persze úgy menni, hogy ne csörögjön, de nem tudtam mindig elkerülni.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7134 Dátum: 2012.08.10 23:05:24 »
Akkor tipikusan terhelésre.
A rángatás változott?

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7135 Dátum: 2012.08.10 23:09:34 »
Jaja, ott sasoltuk kakucson, hogy amikor húztál egy hirtelen gázt a motortérből, akkor rögtön becsörrent...
Elég veszélyes dolog egyébként ez a csörgedezés, pláne ha hosszútávon megy vele így valaki.
Nekem a túl nagy előgyújtás miatt egy kis ponton átégett/kilyukadt a dugattyúm, mondjuk nem toyotán...

Pont ezen kezdtem el parázni, mert én 2.5 éve így jártam az autóval. Basszus pedig anno vizsgáltuk, hallgatóztunk a szerelővel is, hogy mi lehet, de nem szólt rám, hogy azonnal állíttassak az előgyújtáson.
Eddig nem vettem észre komolyabb problémát, vehetjük úgy, hogy kibírta a 4AFE ezt az üzemállapotot?
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7136 Dátum: 2012.08.10 23:11:38 »
Akkor tipikusan terhelésre.
A rángatás változott?

Majd tolok bele egy teletank sima 95-öst és beszámolok róla.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7137 Dátum: 2012.08.10 23:17:52 »
okés majd számolj be! Kiváncsi vagyok!

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7138 Dátum: 2012.08.10 23:25:57 »
Pont ezen kezdtem el parázni, mert én 2.5 éve így jártam az autóval. Basszus pedig anno vizsgáltuk, hallgatóztunk a szerelővel is, hogy mi lehet, de nem szólt rám, hogy azonnal állíttassak az előgyújtáson.
Eddig nem vettem észre komolyabb problémát, vehetjük úgy, hogy kibírta a 4AFE ezt az üzemállapotot?
Carina az mindent kibír!  ;)
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7139 Dátum: 2012.08.11 12:29:43 »
Akkor tipikusan terhelésre.
A rángatás változott?

Most mentem vele egy pár km-t és hidegen rángatott, de melegen semmi, teljesen jó volt, 2-esben gurultam úgy, hogy nem értem a gázpedálhoz, de mikor kis gázt adtam akkor sem rántott be. Legutóbb sima 95-öst tankoltam 21 litert, most negyed alatt van az üzemanyagszint.

Nagyon jót tett az autónak az előgyújtás beállítása, sokkal finomabb lett a járás, és emelkedőn 5.-ben is jobban megy. De egyébként mitől volt a csörgős hang a motorban?
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -