A szisszenés megvan ha leveszem a tanksapkát!Az üzemanyagnyomás elméletileg jó,ha nyomom neki akkor szabályzásig szépen elforog,üzemanyag van.Vákumcsövek épek,és elméletileg a helyükön vannak,mert néha gondol egyet és jó.Más hiba lehet,az alapjárati rendszeren kívül,de 800-tól soha nem ment lejjebb,és nem akart leállni.Elsején volt egy kis időm szerelni,és láss csodát,előző nap délelőtt szaladgáltam ide oda,az alapjárat,jó volt,rángatás nincs!De ha már eldöntöttem akkor szétszedtem.Kicseréltem a gyanus injektor alatt a tömitést.levettem a szívósort,a fedelét,kitakaritottam(elég koszos volt)Minden tömitőanyaggal visszarakva,saru levéve,vákumcsövek levéve,ellenőrizve.Alapjárati motor,szépen elfordul,nem akad,tiszta.Indult rörtön,hidegen jó a fordulat1500.Melegen viszont még mindig magas1200-1300.és egyszer ingadozott,bár csak 15km-t mentem.Ami nem tetszett,hogy a 4gyertyából.3egyformán,enyhén barnás,de a harmadik hengernél sötétebb,a középső elektróda kicsit kormosabb mint a többi.Itt cseréltem az inj. tömitéstA gyujtókábel ellenálása jó,de holnap lenyúlom az asszony corollájáról,az tuti,kipróbálom hátha....Megnéztem még a vezérműtengely előfeszitését.A holtponti,és a szerelési jelek a helyükön vannak,a hatos tehermentesitő csavar szépen becsavarható kézzel.Viszont a mellékmeghajtó kerék ,és a vezérfogaskerék,nincs teljesen egy sikban,kb fél milliméter a külömbség.A fogak közé tett csavarhúzóval kicsit megfeszitve,egy sikba kerül rugózik ,feszit,nem tudom hogy ez igy van e jól?