Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2678989 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5235 Dátum: 2010.11.06 05:32:44 »

Melegvízcsap? Carina E-ben tudtommal olyan nincs. Bár ahogy nézegetem az avatarod - ez Carina II lenne?
Már megint azt kell mondjam, hogy de bizony az enyémben van :) Az enyém már csak ilyen  :devil: :wub:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5236 Dátum: 2010.11.06 09:51:02 »
Üdv mindenkinek! Nem szeretek a Carinámra panaszkodni, nagyon nem is volt okom rá, de most ujbol előjött a tavaszi defekt. Fogy a fagyállo folyadékom, 1000km/0,5 l !  :cry: Ez akkor áll elö amikor megnyitom a melegviz csapot. Következik h. szétszedjem a melegitö rendszert mert biztos h. ott lessz a gond. Már a tavasszon is (vásárlás után) feltünt az ülés alatti nedvesség amit meg is emlitettem a topicban.Valami ötlet,jótanács,hasonló probléma orvoslása? :helpsmilie: Esetleg egy radiatorstop?
Ha ez valami tömítő adalék, akkor azt mondanám, hogy csínján bánj vele, mert ennyi idős autónál eltömíthet olyasmit is, amit nem kéne. A leírás alapján a fűtésradiátorod szivárog - ki kéne szerelni, és hűtős szakival megcsináltatni (megforrasztani).

Elvileg elég erős párásodást is kéne tapasztalj, bekapcsolt fűtés mellett  :?:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5237 Dátum: 2010.11.06 19:05:47 »
Belsö légkeringésre kapcsolva tényleg megfigyelhető a bepárásodás. :hmmmm:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5238 Dátum: 2010.11.06 20:26:46 »
Belsö légkeringésre kapcsolva tényleg megfigyelhető a bepárásodás. :hmmmm:
Vigyázz! Mert a fagyálló mérgező. Valaki mesélte, hogy valakinek a haja hullani kezdett és rohadni a foga. Mi januárban fűtésnélkül lehúzott ablakkal jártunk amíg megjavítottam. Én is úgy fedeztem fel, hogy a kocsi alatt tócsát találtam.
A következő is Toyota lesz.

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5239 Dátum: 2010.11.06 21:36:37 »
Ez csak vicc volt ugye (hajhullás,fogromlás)?
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5240 Dátum: 2010.11.06 21:48:37 »
Ez csak vicc volt ugye (hajhullás,fogromlás)?

Nem. Az após mondta aki autószerelő, hogy volt egy ügyfelük, aki így járt. Nem egészséges. Nekem marta a kezem amikor termosztátot cseréltem. Gondold el ennek a gőzét. Lehúztam a két gumicsövet a motortérben és összekötöttem egy csőkönyökkel meg 2 ABA-bilincsel, mert állandóan keringeni kell benne a melegvíznek.
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.06 21:53:41 írta Zsolt68 »
A következő is Toyota lesz.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5241 Dátum: 2010.11.07 09:33:02 »
Belsö légkeringésre kapcsolva tényleg megfigyelhető a bepárásodás. :hmmmm:
Az normális, hogy belső keringtetésre kapcsolva párásodik. Ezt minden autó így csinálja. De ha tényleg szivárog a fűtésradiátor, akkor enélkül is párásodnia kéne, főleg ha a szélvédőre nyomatod a levegőt, bekapcsolt fűtés mellett.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5242 Dátum: 2010.11.07 09:34:30 »
Ez csak vicc volt ugye (hajhullás,fogromlás)?
Nem. Az após mondta aki autószerelő, hogy volt egy ügyfelük, aki így járt. Nem egészséges. Nekem marta a kezem amikor termosztátot cseréltem. Gondold el ennek a gőzét. Lehúztam a két gumicsövet a motortérben és összekötöttem egy csőkönyökkel meg 2 ABA-bilincsel, mert állandóan keringeni kell benne a melegvíznek.
Etilén-glikol van benne. Ha meginnád, az valóban nem tenne jót - de ez, hogy valakinek ilyesmitől hulljon a haja és rohadjon a foga, "városi legenda" kategória  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5243 Dátum: 2010.11.08 20:16:32 »
Pont ma dícsértem agyon a Carinát és ma volt az első hibája. Nem indított az indítómotor. Nem kattant semmi. Nagy csönd. Kb. 3x. Aztán szépen indult. A legrosszabb VW korszakomat idézi.
Van benne riasztó és indításgátló. Az indításgátló biztos nem lehetett a hibás, mert ha aktív, attól még lehet indítani, csak le is áll. Szerintetek hol lehet a baj? Van -e relé amire rá lehet mérni? Hol?
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.08 20:18:05 írta Zsolt68 »
A következő is Toyota lesz.

Adamo_sx

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 148
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5244 Dátum: 2010.11.09 14:20:52 »
Akku rendben van, visszajelzők, lámpák világítottak közben? Nekem csinált se-kép-se-hang tünetet úgy, hogy egy picit laza volt az akkusaru. Kicsit megmozgatva jó volt minden. Megoldás: levesz, megpucol (sarut és akkucsatlakozót is), visszatesz, meghúz. Egy próbát megér...
Idézet
Nem indított az indítómotor. Nem kattant semmi. Nagy csönd. Kb. 3x. Aztán szépen indult.

Thomasino

  • Night-bird
  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 422
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5245 Dátum: 2010.11.09 15:58:13 »
 A Toyota Carina-e Haynes könyvet megtaláltam egy másik verzióban, ez rendes pdf csak 45MB és lehet benne keresni. Gondoltam megosztom veletek  ;)

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5246 Dátum: 2010.11.09 17:38:07 »
Pont ma dícsértem agyon a Carinát és ma volt az első hibája. Nem indított az indítómotor. Nem kattant semmi. Nagy csönd. Kb. 3x. Aztán szépen indult. A legrosszabb VW korszakomat idézi.
Van benne riasztó és indításgátló. Az indításgátló biztos nem lehetett a hibás, mert ha aktív, attól még lehet indítani, csak le is áll. Szerintetek hol lehet a baj? Van -e relé amire rá lehet mérni? Hol?
   Inditomotor szénkefék kopottak.!(talán)
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

cujethu

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1286
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5247 Dátum: 2010.11.09 18:40:21 »
Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni.
A jobb első ablakom leengedés közben félúton megállt, onnan se fő - se le.
Ha lefelé akarom húzni, akkor hallani, hogy erőlködik a motor, ha fölfelé, akkor meg kerregő hangot lehet hallani.
Kézzel a középállástól lefelé és addig vissza fel tudom húzni.

Remélem csak szétugrott valami.

Olyan szakik segítségét kérném, akik már szedtek le Carina ajtókárpitot.

Előre is köszönöm.
Toyota Carina-E xli '92, Suzuki M800 2007, Skoda Octavia 2019

dgh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 294
  • '03 Yaris D4D, '15 Honda HR-V 1,6D
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5248 Dátum: 2010.11.09 20:09:17 »
Inditomotor szénkefék kopottak.!(talán)
A kefék ki vannak lőve! Ha azokkal volna a probléma a behúzótekercsnek attól még  kattanni kellene, de a leírás alapján az sem működik.
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.09 20:48:37 írta musspici »
volt:'84 Corolla 1.8D,  '89 Corolla 1.3, '93 Carina E 2.0 D

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5249 Dátum: 2010.11.09 20:58:38 »
Ugy tudom h. a szénkefe zárja rövidre az áramkört,és ha annyira elkopin h. nem éri a rotort akkor a behuzó tekercs sem kap áramot.  :hmmmm:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”