Hát,igen,bennem is felvetődött a kérdés,meddig is akarom megtartani az autót,de mivel nemrég vettem és tényleg megszerettem,valószínűleg hosszútávú lesz a szerelem.A túlzott olajfogyasztással kapcsolatban érdekességként mondom,hogy közeli ismerős négy éves Fiat Punto Sporting-ja 40E km-rel közel ennyi olajat eszik,és a márkaszervízben a miértre csak széttárt karokkal "Ja,uram,kérem ez ilyen" volt a válasz! Ha ezt vesszük alapul,nekem nincs is okom panaszra.Másrészről haver Alfa 164-es verdája is átesett a nagy "műtéten"mindenféle tömítés,szimmering cserélve lett rajta,bőven 100 rugó feletti összeget hagyott ott,mégse javult szemernyit sem az olajfogyasztása.Utána emlegették neki,hogy talán hengert is fúratni kellett volna.
Ezért is vacillálok,mert ha tényleg úgymond a kilágyult gyűrűk okozzák a problémát ami egy gyűrűgarnitúra csere megoldana,rászánnám az összeget,de ha már a hengerfuratás és még ki tudja mi is bejön a képbe már szerintem is gazdaságtalanan a bütykölése.Azért is érdekes a kérdés mert sem menetdinamikailag nem érzem gyengének az autót,sem a fogyasztásra
/ 6,3-6,9 / nem lehet panaszom, egyedül a novemberi zöldkártya aggaszt egy kicsit.