Arra nem gondolsz, hogy sok ember felesleges pazarlásnak, kivagyiságnak, magamutogatásnak tartja ezeket a mittudoménméghogyannevezitek-eket.
Fordítsuk meg a dolgot: miért kell nagy kihasználatlan csomagterű, belvárosban egyáltalán nem praktikus autót használni, ha ugyanazt a menetdinamikát és vezetési élményt megkapod egy kisautótól? Neked is csak azt tudom mondani, nem kell megérteni, egyszerűen csak fogadd el
Komolyan gondolod, hogy egy alsóközepes egyterű (COV, Picasso, Scenic, Zafira) magamutogatás, pazarlás
Most akkor ki vagyok kiáltva az Avensis kombival burzsuj magamutogatónak, mert nem rakom tele mindig a csomagtartót cementes zsákkal?
Egy mai COV pl rövidebb, mint egy Corolla (E15) vagy egy Picasso 10,8m-es forduló körével és 4,28m hosszával miért lenne rosszabb városi közlekedésre?
És akkor a lényeg:
Én elfogadom, soha nem értetlenkedtem, hogy miért nem vesz ilyet mindenki (miért is tenném). Kevés liberálisabb embert találsz itt az autók terén, mint én, aki nem ragaszkodik egy gyártóhoz, országhoz, karosszéria formához, benzin vagy dízel motorhoz. Elfogadok bármit, csak azt nem, hogy valaki mindennemű tapasztalat, észérvek nélkül leszólja a másikat, mert az pl váltana egy egyterűre vagy jobban kedveli a dízel motort. Mert itt ez történ és történik.