Sajnos nem értem, mit tettél bele.
Új dugókat vettél? Gyűrűk milyenek? Pucoláskor levetted a gyűrűket, aztán visszaraktad?
A gyűrűk végeinek a helyzete sem mindegy, benne van az em.pdf-ben, én aszerint állítottam őket.
A csapszegeknél is van furat a dugóban, azt is nézd meg.
A hengerfejcsavarok meghúzása 3 lépéses, de minden lépésben a meghúzási sorrend alapján kell meghúzni a 10 csavart.
1. lépés: 29 Nm-re húzni őket
2. lépés: 90 fokot húzni rajtuk
3. lépés: 90 fokot húzni rajtuk.
Én így csináltam. Ne ijedj meg, ha egyszer hirtelen meglódulna a csavar. Ilyenkor beáll a tömítés.
Ha nem adtak a csavarokhoz zsírt, akkor kis motorolajjal kend meg a meneteket és a csavarok fejeinek az alját.
LÉNYEGES, hogy a blokkban hengerfejcsavarok zsákfuratait nagyon jól ki kell pucolni. Ha ebben egy kis folyadék marad, felmelegedve elrepedhet a blokk.
A hajtókarok csavarjait is először 29 Nm-re kell húzni, aztán második körben 90 fokot tekerni rajtuk, itt csak ez a két lépés van.
Már ha jól értem a Haynes-t. A hajtókarcsavarokat az em.pdf alapján nyomatékra húztam, szívtam is a fogamat. Majdnem leszedtem a kartert, de mivel többre húztam annál, hagytam, még jó. De a fenti Haynes szerint csináld inkább.
Igen, ezt értem előfeszítés alatt, amit írtál.