Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2685295 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9435 Dátum: 2014.07.28 20:48:49 »
üdv Centurion!

A megoldás nagy valószínűséggel ITT lesz!

Centurion

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9436 Dátum: 2014.07.29 07:27:31 »
Sziasztok

Köszönöm szépen az infókat!
Milyen injektor kell bele és honnan érdemes beszerezni?

Üdv:
Centurion

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9437 Dátum: 2014.07.29 11:32:07 »
Az injektoron levő szám alapján keresd!

Centurion

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9438 Dátum: 2014.07.30 07:48:56 »
Szia

Köszönöm a segítséget!
Úgy fest, hogy a 4.henger injektora szarakodik!

Van valakinek Sárga-Fekete Bosch injektora?

beni921

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9439 Dátum: 2014.09.15 22:43:08 »
Hali! 97' es 1.6-os 4au motorkódú carinámhoz keresek motort. Találtam kettőt ami állítólag jó bele. http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/carina/toyota_carina_carina-e_1.6_xli-6771474 98-as carina ez drága de stimmel a motorkód
másik: http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_motor/elado_toyota_carina_e_1.6_xli_motor_swap 95-ös carinából, nem stimmel a motorkód, de állítólag ugyan olyan a motor.
Esetleg valaki hozzáértő?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9440 Dátum: 2014.09.15 23:00:28 »
üdv beni921!

A váltó legyen egyforma, meg a keverékképzés (sima-szegénykeverék), illetve gyújtás (Bosch-Denso).
Beépítési garancia legyen rá!
4A-U nincs, az angol elírás, 4A-FE az 1.6 mind!

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9441 Dátum: 2014.09.16 09:05:12 »
4AU-val kezdődő motor azonosító számra gondolt. Nekem is ilyen, de vsz. ebben nincs különbség a szegénykeverékes-normál esetében sem.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9442 Dátum: 2014.09.16 10:44:56 »
4AU-val kezdődő motor azonosító számra gondolt. Nekem is ilyen, de vsz. ebben nincs különbség a szegénykeverékes-normál esetében sem.
Mivel hogy a 4A a blokk típusára utal, az U pedig arra, hogy a japán környezetvédelmi előírásokat teljesíti (katalizátoros).

beni921

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9443 Dátum: 2014.09.19 13:59:52 »

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9444 Dátum: 2014.09.19 15:35:23 »
                     Sziasztok!
  Bontóban vettem 5 ajtós Carina E hátsó lámpasort. Polírozás után tűnt fel,hogy az egyik oldali sötétebb. Ez valamelyik típus vagy felszereltség sajátossága,esetleg tuning miatt festették...de gondolom,a polírozás lehozta volna..
 Esetleg tudtok javasolni valamit, korrigálni az eltérést? :surrender:
  Előre is köszönök minden választ!
                    Üdv!

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9445 Dátum: 2014.09.19 16:59:42 »
http://olx.hu/hirdetes/toyota-avensis-1-6-IDK9LN.html
ez esetleg jó bele?
Nem olyan egyszerű, vannak eltérések. Pl. a benzinnyomás-szabályozó az Avénál már a tankban van.

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9446 Dátum: 2014.09.21 07:52:54 »
Szia

Köszönöm a segítséget!
Úgy fest, hogy a 4.henger injektora szarakodik!

Van valakinek Sárga-Fekete Bosch injektora?

Ebben tuti Bosh van,postán is feladja: 
http://olx.hu/hirdetes/toyota-carina-e-bontodik-95-os-5ajtos-ID1xFFH.html#fd7ddc65c4

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
sárvédőív-javítás
« Válasz #9447 Dátum: 2014.09.21 18:54:02 »
Sziasztok!
Képes beszámoló egy típushiba kezeléséről (elnézést a rossz minőségű képekért).

Nos, a nyárra tervezett sárvédőív-javítás a szerelgetés és a mászkálások miatt elhalasztódott, kifutottam az időből, letettem az sk. munkáról, s amikor felkerestem egy festőt, hogy kezelje le a bal oldalon két éve megjelent, s egyre terjedő dudorok alatt, ő rögtön kaszniszabóhoz irányított. Bár még nem ütött át a rozsda, de a púpok már lyukakat jelentettek.
http://kepfeltoltes.hu/140921/DSC00359_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Azt nem értettem, hogy hogyan, mert 4 éve volt már javítva, többször átkentem belülről alvázvédővel, rücsivel a peremet, festékhiba nem volt. Nem értettem, hogy juthat oda víz, s miért megy tönkre ilyen rohamosan, mégsem látható sérüléssel.
Eleve gyanús volt, hogy ugyanakkor jobb oldalon csak egy hupli volt.
http://kepfeltoltes.hu/140921/M_solat_-_DSC00356_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A karosszériás azonnal megfejtette: az előző  "mester" :censored: nem vágta ki a lemezt, hanem csak ráhegesztett egy foltot a javítóívből,  :eek: s alul nem volt végigvarrva.  :cry: Én aztán kenegethettem a belsejét, viaszolhattam a külsejét, a két lemez között csámcsogott a rozsda... :whistling:
Jobb oldalon látszik a ráhegesztés:
http://kepfeltoltes.hu/140921/DSC00365_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140921/DSC00366_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Itt csak kihegesztette a lyukat, illetve üregvédőzte, bal oldalra galvanizált javítóív lett fölszabva:
http://kepfeltoltes.hu/140921/DSC00362_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140921/DSC00363_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Most készült el a festés, a lökhárító alatt is le lett rücsizve, lakkozva a lemez.
http://kepfeltoltes.hu/140921/DSC00385_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140921/DSC00390_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140921/DSC00379_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Amin még gondolkodom, az kőfelverődés-védő fólia. Anno kicsit féltem, hogy a kisebb Et, nagyobb kerék + súlyát nem fogják bírni a kerékcsapágyak, de az én vezetési stílusom, úgy látszik nem sok nekik, ugyanakkor a kijjebb lévő kerekek miatt a perem kap eleget. Igaz, most alkalom lett volna a visszaperemezésre is...
Remélem, többet fog bírni ez a javítás, mert meggyőződhettem róla, hogy a  hátfal, és minden egyéb lemez - hála a galvanizálásnak - évek óta jól bírja a csillaggarázsos tárolást.
Nem tudom megunni a kicsikémet, a nyári nagy járkálások után most rendesen elvonási tüneteim vannak  :D


beni921

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9448 Dátum: 2014.09.21 20:26:34 »

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9449 Dátum: 2014.09.21 21:52:33 »
Esetleg corolla motornál miben van eltérés? http://www.ebay.com/itm/TOYOTA-COROLLA-GS-1-6-PETROL-AUTO-1998-4A-FE-ENGINE-1997-2000-/131295523168?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e91d2b160&vxp=mtr
Van Pécsen is egy corolla motor, de 100ezret kérnek érte...
Üdv!
Ránézésre hasonló felépítésű (az injektorok eltérnek ugyan, de a teljesítménye is 81 KW), mindenesetre közelebb áll a Carináéhoz, mint a vele egykorú Avensis 4A-FE, de ha ennyire drága, nem érné meg inkább csapágycsere? Ha jól értem, lényegében ez a probléma. Lehet, hogy a motor felújítás a legegyszerűbb. Erről Dani (vd1234) tudna többet mondani.