Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2678790 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8445 Dátum: 2013.04.02 12:05:40 »
És csak ez a két vezeték megy rá?
Csak  :yes:

g.peter

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 319
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8446 Dátum: 2013.04.02 12:10:58 »
Na, a mellékelt rajzon az F38-as biztosító körére gondoltam először.
Az pont az amit keresel. És az egy váltó relé.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8447 Dátum: 2013.04.02 12:11:42 »
üdv!
Nálam a bal első fényszóró mögött a csatlakozóknál van egy ovális, szürke, ledugózott, 6 vezetékes csatlakozó. Régebben, mikor a menetfénynek kerestem táplálást, itt találtam megoldást!
Ebben a csatiban van egy láb, ami gyújtáson (+), anélkül pedig (-) !!
Most mértem meg neked újra, tehát biztos hogy igy van!!
Nem tudtam rájönni minek a csatlakozója, Zé Balázs sem tudott egyértelmű választ, tehát csak van.
Ami tuti, hogy nem fényszórómagasság-állitó. Talán lámpamosó?? Mindegy, keress rá!!  ;)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8448 Dátum: 2013.04.02 12:12:59 »
g.peter:

Nem kötekedésképpen írok, igazán köszönöm, hogy foglalkozol a kérdéssel!
Azért gyorsan ránéztem és mellékelem, mi az angol megnevezése a Haynes-ben a "test"-nek.
Mellékelem.
De igazad van, nem szó szerinti föld az. Attól még érthető  :flowers:
Szerintem itt is az van, hogy a magyar szaknyelv ezt (is) túlbonyolítja.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8449 Dátum: 2013.04.02 12:14:23 »
Az pont az amit keresel. És az egy váltó relé.

Köszi  ;)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8450 Dátum: 2013.04.02 12:16:12 »
üdv!
Nálam a bal első fényszóró mögött a csatlakozóknál van egy ovális, szürke, ledugózott, 6 vezetékes csatlakozó. Régebben, mikor a menetfénynek kerestem táplálást, itt találtam megoldást!
Ebben a csatiban van egy láb, ami gyújtáson (+), anélkül pedig (-) !!
Most mértem meg neked újra, tehát biztos hogy igy van!!
Nem tudtam rájönni minek a csatlakozója, Zé Balázs sem tudott egyértelmű választ, tehát csak van.
Ami tuti, hogy nem fényszórómagasság-állitó. Talán lámpamosó?? Mindegy, keress rá!!  ;)

Köszi!

Te ezek szerint használod most azt a kapcsot? Mert akkor megcsapolom valahogy  :yes:

g.peter

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 319
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8451 Dátum: 2013.04.02 12:17:41 »
Köszi  ;)
Air bag van neked? Ott van valahol a szenzor.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.02 12:20:19 írta g.peter »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8452 Dátum: 2013.04.02 12:19:24 »
Air bag van neked? Ott van valahol a szenzor.
Dehogy, se airbag, se riasztó, se THM  :D ABS viszont igen  ::)

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8453 Dátum: 2013.04.02 12:26:13 »
Köszi!

Te ezek szerint használod most azt a kapcsot? Mert akkor megcsapolom valahogy  :yes:

ABS, légzsák van!
Már nem használom, mert máshova tettem azóta a poztivot, de sokáig ment, működik!

totya810612

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8454 Dátum: 2013.04.02 19:49:56 »
Sziasztok, lassan olajcserés lesz az autóm 1,6 xli. Ezelőtt castrol 10w 40 es lett beletöltve. Én eddig 10 ezret mentem vele, ezalatt kb 1litert öntöttem utána. Került bele még wynn's olajadalék is. Most eneos 15w-40 - ben gondolkozom ugyanúgy adalékkal. Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Még egy apróság, a motor szegény-keverékes és most normál ngk gyertya van benne amit 1500 km-rel ezelőtt cseréltem. (Bosch gyertyákat vettem ki. Problémák voltak a hidegindítással ezekkel a bosch gyertyákkal vettem az autót.) Azóta jól indul. Állítólag nem igazán jó a normál csak a platina betétes denso. Okozhat esetleg valamilyen kárt a jelenlegi ngk gyertya? Tervezem a cseréjét de jó lenne ha 5 ezret kibírna addig. Jelenleg a kipufogómra kell sokat költenem.
Totya

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8455 Dátum: 2013.04.02 22:04:22 »
2mA az áramfelvétel
Ekkora fogyasztás még álló motornál sem szabadna hogy számítson,járónál meg végképp jelentéktelen.
Én amennyiben nem találok megfelelően kapcsolt tápot vagy testet simán fixre kötném egy külön biztosítékolt vezetékkel.

Milyen típust néztél?
Eddig a Kemo tűnt szimpatikusnak az ára miatt,csak ez sajnos nem vízhatlan. Az IP65-ös árában meg már lehet többfélét is kapni.
Régebben Trotter emlegetett egy gyártót vhol Tata környékén. :hmmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.02 22:22:36 írta Agyarka »

g.peter

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 319
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8456 Dátum: 2013.04.02 22:57:21 »
Már kezdem érteni a nyestriasztó bekötési problémát.  :clap: Azért kapcsoltatja ki menet közben, mert hogy bezavarhat a fedélzeti komputernek.

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8457 Dátum: 2013.04.02 23:01:46 »
Az ultrahangos készüléket is meg kell védeni a kis dögtől ! Ismerősnek lerágták a felét!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8458 Dátum: 2013.04.02 23:16:03 »
Ekkora fogyasztás még álló motornál sem szabadna hogy számítson,járónál meg végképp jelentéktelen.
Én amennyiben nem találok megfelelően kapcsolt tápot vagy testet simán fixre kötném egy külön biztosítékolt vezetékkel.

Milyen típust néztél?
Eddig a Kemo tűnt szimpatikusnak az ára miatt,csak ez sajnos nem vízhatlan. Az IP65-ös árában meg már lehet többfélét is kapni.
Régebben Trotter emlegetett egy gyártót vhol Tata környékén. :hmmmm:
Így van, ennél több az akkumulátor saját kisülése.
Kemo az, pontosan ;) Rajta van a biztosító is. Még próbálkozok a dologgal  :yes:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8459 Dátum: 2013.04.02 23:19:32 »
Már kezdem érteni a nyestriasztó bekötési problémát.  :clap: Azért kapcsoltatja ki menet közben, mert hogy bezavarhat a fedélzeti komputernek.
Na, erre nem is gondoltam  :otlet: De lehetséges, nem tudom  :surrender:
Alapból azért akartam, hogy bár nem hallom, menet közben ne nyomassa nekem - teljesen fölöslegesen.

Az ultrahangos készüléket is meg kell védeni a kis dögtől ! Ismerősnek lerágták a felét!
Jogos ez is adott esetben. Ez elvileg kiöntött cucc, nem tudom. Kb. 2000-ért kapnám elvileg, egy próbát megérne  :hmmmm: