...
Olajcserétől jött ki, plusz érdekes , ez még fehér folt a képben
Ha pontosan beállítod a szinkront és a feszességet, akkor elvileg szép hangja kell legyen!
Az alapelőgyújtást ha jól beállítod, lenni meglepetés, Haynes-ben jól benne van
Merre vagy helyileg? Nem emlékszem!
Ezzel a szíjfeszítősdivel valóban egy nagy hiba lett feltárva/elhárítva, persze kérdés, hogy összerakás után produkálja e még a zajt. Remélem nem.
A másik nagy hiba az volt, hogy eddig nem ellenőriztem a vezérlés állapotát és jó pár hónapja így jártam vele - bíztam a tulajban és a szerelőjében. Tényleg csoda, hogy nem ugrott át, bár nem is hajtottam ugye a kattogás miatt. Tudtam hogy bele kell néznem, de csak tolódott a dolog többek között azért mert több hozzáértő(?) is hallotta az autót - köztük autószerelő csop.vez. - és mindenkinek az volt a véleménye, hogy jól van ez, öreg autó, mit várok tőle, meg pl. a kolléga örülne ha az OFF Clio-jának csak ennyire kerepelne a motorja, stb.. Úgy tűnik a Carináknak sokat elnéznek az emberek, mert "jóvanaz, úgyse' megy tönkre hiszen Toyota". Talán ezért is van sok lepusztult elhanyagolt autó.
Elkalandoztam kicsit
bocs.
A szinkron tökéletes, a feszesség pedig hát ugye fellazítottam a görgőt, ekkor a rugó azonnal meghúzta, körbeforgattam a motort, a görgőt ujjal megtámasztottam és meghúztam a rögzítő csavart. Ennyi. A különbség centikben(!) mérhető. Az EM azt írja 20N erőhatásnál 5-6mm a laza. Aha. Mennyi az a 20N?
Ezzel az előgyújtással bogarat tettél a fülembe, talán elvándorlok egy szerelőhöz, hogy nézzen rá strobival.
Egyébként Gyöngyösről írok, cca. 5 hónapja Carinázok.
Köszönöm szépen a segítséget és a kitartást (már két napja csépeljük a bellentyűzetet!), jó volt átbeszélni valakivel a dolgot és remélem nem eredménytelenül! Holnap ismét irány a garázs, indítás után jelentkezem.