Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2678861 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3615 Dátum: 2008.08.26 13:53:07 »
Gyerekek! Én nem azt állítom, hogy nincs semmilyen minőségi különbség úgy általában a Bosch és a Denso között. De, van, szerintem is - mégpedig a Denso javára.

De Bosch és Bosch között van különbség, és tuti, hogy a Toyotákban lévő Bosch a jobb fajta. Mert a Toyota ezt megfizeti a Boschnak, cserébe el is várja. Ha nem így lenne, nem állnának olyan szépen az élen megbízhatóság terén az európai Toyoták is, mint ahogy állnak (utalnék pl. a full európai gyártása ellenére kategóriájában és korosztályában messze vezető Avensis I-re).

Szóval én csak annyit mondok, hogy ne vitassuk már el ezektől a derék autóktól az érdemeiket, és ne mondjuk már, hogy ezek valamiféle másodosztályú cuccokból összerakott másodosztályú Toyoták - mert ez nem állja meg a helyét.

Harag meg természetesen nincs, csak vitáztunk kicsit  :flowers:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3616 Dátum: 2008.08.26 14:21:19 »
Gyerekek! Én nem azt állítom, hogy nincs semmilyen minőségi különbség úgy általában a Bosch és a Denso között. De, van, szerintem is - mégpedig a Denso javára.

De Bosch és Bosch között van különbség, és tuti, hogy a Toyotákban lévő Bosch a jobb fajta. Mert a Toyota ezt megfizeti a Boschnak, cserébe el is várja. Ha nem így lenne, nem állnának olyan szépen az élen megbízhatóság terén az európai Toyoták is, mint ahogy állnak (utalnék pl. a full európai gyártása ellenére kategóriájában és korosztályában messze vezető Avensis I-re).

Szóval én csak annyit mondok, hogy ne vitassuk már el ezektől a derék autóktól az érdemeiket, és ne mondjuk már, hogy ezek valamiféle másodosztályú cuccokból összerakott másodosztályú Toyoták - mert ez nem állja meg a helyét.

Harag meg természetesen nincs, csak vitáztunk kicsit  :flowers:
Rendben ezt én is úgy gondolom, hogy megbeszéltük.
Egy éredekességet viszont ma felfedeztem.
Teljesen off, de érdekes:

Céges Caterpillar 438 C

DENSO generátor, DENSO indítómotor!!!!

Egy ízig vérig amerikai gépben! Hoppá, hoppá. Ráadásul azt néztem, hogy a csatlakozót is beleértve egy az egyben bepatintható a carinába.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3617 Dátum: 2008.08.26 14:31:03 »
Teljesen off, de érdekes:

Céges Caterpillar 438 C

DENSO generátor, DENSO indítómotor!!!!

Egy ízig vérig amerikai gépben! Hoppá, hoppá. Ráadásul azt néztem, hogy a csatlakozót is beleértve egy az egyben bepatintható a carinába.

A VW-csoport (!) autóiban meg egy ideje NGK gyertya van, pedig ennek a Bosch biztosan nem örült.

A Densonak minden bizonnyal lehet amúgy gyára az USA-ban.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3618 Dátum: 2008.08.26 19:09:32 »
Nagyon nem akarnék beleszülni de nekem is a Bosh cuccokal volt csak gondom a Carinába. :(
Riogató,indítómotor,ablaktörlő mechanika+motor.

Került bele japó bontott és violá a Denso végezte a dolgát.

Jut eszembe Fehérvárnál a Denso mit gyárt? :D

Dízeladagolóból tavaly 650 ezer készült Székesfehérváron, az idei tervezett mennyiség 900 ezer, míg a 2008-as tervek már az egymilliós darabszámot irányozzák elő. A kapacitásbővítést a rendelésállomány folyamatos növekedése tette szükségessé. A székesfehérvári üzem főként a Ford of Europe és a Toyota beszállítója, de jelentős mennyiségeket gyárt a Nissan és az Isuzu számára is.

Denso Magyarország vevői: Audi Ford Isuzu Isuzu Jaguar Laborghini Nissan Opel Saab Suzuki Toyota Volvo VW


Amúgy meg minden olyat, ami a kocsiban, mint részegység szóbajöhet.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3619 Dátum: 2008.08.26 19:25:38 »
Nagyon nem akarnék beleszülni de nekem is a Bosh cuccokal volt csak gondom a Carinába. :(
Riogató,indítómotor,ablaktörlő mechanika+motor.

Került bele japó bontott és violá a Denso végezte a dolgát.

Jut eszembe Fehérvárnál a Denso mit gyárt? :D

Dízeladagolóból tavaly 650 ezer készült Székesfehérváron, az idei tervezett mennyiség 900 ezer, míg a 2008-as tervek már az egymilliós darabszámot irányozzák elő. A kapacitásbővítést a rendelésállomány folyamatos növekedése tette szükségessé. A székesfehérvári üzem főként a Ford of Europe és a Toyota beszállítója, de jelentős mennyiségeket gyárt a Nissan és az Isuzu számára is.

Denso Magyarország vevői: Audi Ford Isuzu Isuzu Jaguar Laborghini Nissan Opel Saab Suzuki Toyota Volvo VW


Amúgy meg minden olyat, ami a kocsiban, mint részegység szóbajöhet.
Gyárekek veszem a bátorságot és beszólok a Globális moderátor Úrnak! NEOFFOJMÁ! :hammer: :offtopic: :surrender: :tt2: :tt2: :devil: :whistling: :clap: ::) :-*

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3620 Dátum: 2008.08.26 21:56:27 »
Nagyon nem akarnék beleszülni de nekem is a Bosh cuccokal volt csak gondom a Carinába. :(
Riogató,indítómotor,ablaktörlő mechanika+motor.

Került bele japó bontott és violá a Denso végezte a dolgát.

Jut eszembe Fehérvárnál a Denso mit gyárt? :D

Nekem is volt gondom a Camryben az önindítóval - ami Denso. A bontott Camrymben is vacakolt az önindító - szintén Denso.

Na bumm. Elromlottak, mert dolgok el szoktak romlani.
Nekem meg Denso generátor halt meg a kocsiban. Meg Garret turbo...
Gabe 254.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3621 Dátum: 2008.08.28 09:26:12 »
tabykám, oda se neki, itt már mindenki moderál, elég egy nem topicba vágó vessző és jön az áldás... Ez a trend, midőn tanult barátom, Palaczk Nagymester mondaná... :sorcerer:

Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
offolásos offolásos offolássa offoffolás okán
« Válasz #3622 Dátum: 2008.08.28 09:55:00 »
tabykám, oda se neki, itt már mindenki moderál, elég egy nem topicba vágó vessző és jön az áldás... Ez a trend, midőn tanult barátom, Palaczk Nagymester mondaná... :sorcerer:


Tesó! Nópara  :clap: :flowers: :flowers: én lenni nagy offoló :offtopic: :surrender: :tt2:

ferke

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 461
    • http://www.ferke.hu
Re: offolásos offolásos offolássa offoffolás okán
« Válasz #3623 Dátum: 2008.08.28 10:06:59 »
tabykám, oda se neki, itt már mindenki moderál, elég egy nem topicba vágó vessző és jön az áldás... Ez a trend, midőn tanult barátom, Palaczk Nagymester mondaná... :sorcerer:


Tesó! Nópara  :clap: :flowers: :flowers: én lenni nagy offoló :offtopic: :surrender: :tt2:

most akkó mivan? mikor megyünk sörözni ?  :clap:
Carina, a több mint 10 éve tartó szerelem:)

ata133

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
  • Carina E 1.6Gli Liftback 96' (Japán-Angol keverék)
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3624 Dátum: 2008.08.28 11:24:31 »
Sziasztok Árvai Attila vagyok és új Carina 1.6GLi tulaj. TEL: 30-440-550-1  :clap:
Gödöllői vagyok és szívesen találkoznék környékbeli Carinással egy kis infócserére beszélgetésre.
A kocsim adatai:
 - 5ajtós (liftback)
 - 96-os
 - 270000km
 - 1.6GLi 85KW
 - klíma, ABS, el tükör, 4x el ablak, gyári bör kormány+váltógomb(már leesett róla a bőr).
 (Légzsák sajnos nincs)
 - Van egy pár SUPRATREND-es szervízszámla másolatom ha érdekel valakit a szervíz ára.
Késöbb majd részletesebben leírom tapasztalataimat de most nem sok időm van rá.
Hibák tipikusan a kétféle csörgés és ciripelés (még nem tudom honnan jönnek de idegesítőek nagyon)
 :helpsmilie:
A jobb külső-belső kormányösszekötőt cserélnem kell és bajban vagyok mert a bal összekötőm "S" alakú míg a jobb egyenes.
A Késmark utcai bontóban azt mondták hogy külőnbözik a két oldal de szerintem hülyeség mert a HAYNES manuál ábráján (letöltöttem)
a 2.0L-es motorhoz volt "S"-alakú mindkét oldalt és egyenes az 1.6-oson mindkét oldalt. A neten webáruházak (Láng,UNIX) mindkét fajtát
bedobja a típushoz. Most akkor mindegy hogy milyet teszek bele vagy rakjak jobbra is "S"-alakút hogy egyforma jegyen.
Segítsetek ha tudtok előre is köszi.

ata133

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
  • Carina E 1.6Gli Liftback 96' (Japán-Angol keverék)
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3625 Dátum: 2008.08.28 11:53:24 »
Elfelejtettem az elöbb hogy keresek magyar nyelvű kézikönyvet a Carinámhoz (az enyém olasz).
Ha lehet elektronikus formában, de ha valakinerk eredeti van és rám merné bízni azt lemásolnám és visszajuttatnám hozzá.
Előre is köszönöm.
Én fel tudom ajánlani a letöltött HAYNES SERVICE MANUAL-t, és egy hasonló szlovák nyelvű könyvet sok képpel.
Mindkettő 200-valahány oldal és PDF-ben van.
 :helpsmilie:

cujethu

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1286
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3626 Dátum: 2008.08.28 16:44:21 »
Elfelejtettem az elöbb hogy keresek magyar nyelvű kézikönyvet a Carinámhoz (az enyém olasz).
Ha lehet elektronikus formában, de ha valakinerk eredeti van és rám merné bízni azt lemásolnám és visszajuttatnám hozzá.
Előre is köszönöm.
Én fel tudom ajánlani a letöltött HAYNES SERVICE MANUAL-t, és egy hasonló szlovák nyelvű könyvet sok képpel.
Mindkettő 200-valahány oldal és PDF-ben van.
 :helpsmilie:
Szia!

Nekem még megvan a gépkönyv (0 km-től nálam van autó), ha érdekelj keress fel!

Ha kell küldj PÜ-t és elküldöm a számom!

Üdv a táborban! Sok-sok boldog km-t a kislánnyal!
Toyota Carina-E xli '92, Suzuki M800 2007, Skoda Octavia 2019

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3627 Dátum: 2008.08.29 07:51:44 »
Elfelejtettem az elöbb hogy keresek magyar nyelvű kézikönyvet a Carinámhoz (az enyém olasz).
Ha lehet elektronikus formában, de ha valakinerk eredeti van és rám merné bízni azt lemásolnám és visszajuttatnám hozzá.
Előre is köszönöm.
Én fel tudom ajánlani a letöltött HAYNES SERVICE MANUAL-t, és egy hasonló szlovák nyelvű könyvet sok képpel.
Mindkettő 200-valahány oldal és PDF-ben van.
 :helpsmilie:
Ha valamennyire is barátságban vagy az angol nyelvvel ne akarja magyar fordítást olvasni. Nekem meg vannak a 91-es corolla eredeti Haynes változata és a gyakorlatilag abból fordított magyar, de enyhén szólva is csapni való a magyar változat.
Ki is maradnak dolgok, amitől érthetetlenné válik némel rész, meg szakmai bakik is vannak benne, anyomdairól nem is beszélve.
Esetleg tudok küldeni műszaki angol magyar szótárat a haynes könyvhőz  a  szakszavakhoz.

ata133

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
  • Carina E 1.6Gli Liftback 96' (Japán-Angol keverék)
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3628 Dátum: 2008.08.29 18:03:51 »
Köszi a hozzászólást de nekem nem a HAYNES MANUAL kellene hanem amit a kocsihoz adnak gyári kéziköny mert az én olasz könyvemből
semmit sem értek!

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3629 Dátum: 2008.08.29 20:09:30 »
Köszi a hozzászólást de nekem nem a HAYNES MANUAL kellene hanem amit a kocsihoz adnak gyári kéziköny mert az én olasz könyvemből
semmit sem értek!
Akkor sorry!
Félre értettem.
Az csak papír formátumban van, de meg mondom őszintén nem tartalmaz érdemi infót.
Ha Taby kolléga be tudja, és hajlandó is digitalizálni akkor elküldöm.
Én sajnos nem rendelkezem megfelelő eszközzel ehhez.