Érdekes dolgokat mond. Pl. hogy 5-ös metró (aminek a kétharmada hév-ként eleve megvan) nemhogy 2028-ra, de 2038-ra sem lesz...
Pedig ha valaki, hát ő tényleg ezért él, mégha a politikai (és rokoni) hovatartozása bizonyos dolgokat determinál is, persze ennek számára inkább előnye van.
Egyet nem értek. 2000-ben végeztem Bécsben, az azt megelőző 5 évben elég sokat jártam ott, tömegközlekedve, kerékpárral, így az akkori állapotokat jól megismertem. Azóta kb. 2,3-3 itthoni metróvonalnak megfelelő szakaszokkal bővült az ottani - eleve elég fejlett - metró-, és gyorsvasúthálózat. Nálunk ez miért nem megy? A fb-on van egy csoport (Budapest régi képeken), ahol néha feltesznek egy-egy a 60-70-es években készült tervrajzot, amin látszik, hogy akarták építeni és bővíteni a metró és hévvonalakat. Azóta ugye befejeződött a 2-es, megépült a 3-as és 4-es metró, mindkettő rövidebben, mint az eredeti tervekben szerepelt, és más nem történt. Fél évszázad alatt, gyakorlatilag a tervek sem változtak, csak esetleg egy-két vonalvezetés.
Értem én, és abszolút elismerem, hogy a budapesti városszerkezet nem barátja a tömeg-, és tömeges mértékű közlekedésnek, mert a belsőbb részeken az utcák alapvetően túl szűkek, így kicsi az áteresztő képességük. Azt is megértem, hogy a pesti oldalon azért nehéz metrót építeni, mert laza a talaj, a budain meg túl barlangos, de valamit azért csak kéne csinálni. Ha odalent nem megy, akkor a villamosvonalakat kéne ezerrel fejleszteni.