Sziasztok!
Először is gratulálok nektek,mert az Avensist választottátok!
Én 99 óta vagyok Avensis,és rögtön egy 2.0 Sol-al hozott össze a sors.
Sajnos mielőtt a kocsi 2 éves lett volna,volt alkalmam megtapasztalni,hogy milyen az autó gyűrődő zónája,ugyanis bukfenceztünk vele egy nagyot,egy kb 4 méter mély árokba
(nem a mi hibánk volt,és nem is itthon történt).Természetesen egy karcolás nélkül kiszálltunk,de a javítás kb 1,2M lett volna,és mivel egy légzsák sem nyílt,nem vették fel totálkárra.Eladtuk.
Közben hazajöttünk átvenni az új Avensist,és addig kaptunk egy cserekocsit (éppen egy LSE-t),ami fekete színű volt.Másnap rohantunk is le új szerződést kötni,és így lett fekete ez az Avensis,amit azóta sem bántunk meg.
A mostani az egy 1.6-os Sol (2001 okt.-i),Sportcsomaggal.Nagyon szeretjük,de természetesen nem lehet összehasonlítani a 2.0L-es verzióval.Azóta megbarátkoztam a szerényebb teljesítménnyel,ez is nagyon kényelmes,és könnyedén lehet vele tartani a 160-170-es autópályatempókat.
Maga a kocsi borzasztóan kényelmes és tágas,és a belseje is ízléses.
Mi is a hazaköltözés előtt azon gondolkodtunk,hogy lecseréljük,annyi volt csak a kikötés,hogy Aut váltós legyen.Tehát eleve adott volt a 2.0L-es verzió,és mivel a fabetétes belső jobban tetszett,a Sol Executive volt az egyetlen választás.
Minket megilletett az áfa és vámmentesség,mivel külszolgálatból tértünk vissza.Az autó 22165 Euró lett volna a metálszínnel,de végül is nem cseréltük le,maradt ez.Egyrészt nem találtunk vevőt rá,másrészt azt is hazahozni,és magyar rendszámot tetetni rá nem lett volna egy olcsó mulatság.Meg itthonra nem is kell egy akkora kényelmű és teljesítményű autó szerintem.
A slusszpoén az volt,hogy egy 2.4-es Aut váltós,bőrös Camry alig került volna többe,22550 Euró volt az ára a nyáron.