Köszönöm! Nagy segítség. Szeretném én is megcsinálni az enyémet, de kicsit tartok is tőle, hogy elcseszek valamit....
Én a "Farécla g-3" családdal álmodtam az éjjel. Remélem beváltja a hozzáfűzött reményeket.
Az is nagyon jó minőségű cucc, de egy alapból jól karbantartott fényezéshez szükségtelen. Vagyis, nyilván nem szükségtelen, csak nem lesz akkora a hatása, mintha egy kopottabb fényezésen dolgoznál vele.
Ha rendben van a fényezésed, akkor egy, az enyémhez hasonló 3M (maxolen), Riwax, stb. jó minőségű viaszpolírral le kell kezelni, és nincs többre szükség.
Elrontani sok mindennel el lehet, de, ha meg sem próbálod, akkor azt sem fogod tudni, hogy milyen lehetne az eredmény. A leírásomban igyekeztem gyakorlati dolgokat leírni, amiket én elcsesztem, és többszörösen felhívtam a figyelmet, hogy mit nem szabad csinálni. Ha ezeket betartod, nagy hibát nem vétesz rajta, maximum annyi lesz, hogy sokat kell takarítani majd, mert a bővebb spriccnizés miatt szétcsapja a polírt a kocsin a gép. De ezen dolgok legtöbbjét 1-2 elemen könnyedén ki lehet tapasztalni úgy, hogy a többivel már ne legyen problémád.
@Trotter66! A következő mondatomat megtennéd, hogy beszúrod még a leírásba, légy szíves, mert kimaradt, viszont nagyon lényeges!
Kiegészítés a polírozási szakaszhoz:Az autó élein NE időzzünk a géppel, mert onnan lehet a leggyorsabban lekapni a festést, ha nagyon felmelegszik alatta a polír szer. Ezeken a helyeken vagy többször és gyors mozdulatokkal húzgáljuk a gépet, vagy hagyjuk ki és utólag egy puha ronggyal töröljük át, kézi munkával esélytelen, hogy beleégessük a szert a fényezésbe