Szerző Téma: HiAce  (Megtekintve 422609 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Savaria

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 413
    • http://www.park-asz.hu
Re: Hiace oldalablak
« Válasz #225 Dátum: 2007.12.04 19:32:37 »
Idézetet írta: "lászló13"
Két hete vásároltam egy 2002-es Toyota Hiace kisbuszt . Az elsõ Japán autóm de máris szerelmes lettem belé. 6-személyes + teher de a forgalmiba azt íjra , hogy 5 év után VPOP engedély nélkül át lehet alakítani 9 személyesé. Már meg is van a harmadik üléssorom. Még hiányzik a harmadik oldalablak . Tud  valaki bontott ablakot ? Mennyibe kerül egy ilyen mûszakiztatás ? Elõre is köszi szépen !!!!!!


Ezt a topikot olvasd el végig, nem olyan hosszú.  :wink:
Elég rendesen kiveséztük a témát, gyakorlatilag mindent megtudhatsz a dologról.
( ha mégsem vágnál bele az átalakításba, érdekelne a 3. sor ülésed  :oops:  :oops:  :oops:  ).
color=green]Savaria[/color] 91

lászló13

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re: Hiace oldalablak
« Válasz #226 Dátum: 2007.12.06 20:17:09 »
Idézetet írta: "Savaria"
Idézetet írta: "lászló13"
Két hete vásároltam egy 2002-es Toyota Hiace kisbuszt . Az elsõ Japán autóm de máris szerelmes lettem belé. 6-személyes + teher de a forgalmiba azt íjra , hogy 5 év után VPOP engedély nélkül át lehet alakítani 9 személyesé. Már meg is van a harmadik üléssorom. Még hiányzik a harmadik oldalablak . Tud  valaki bontott ablakot ? Mennyibe kerül egy ilyen mûszakiztatás ? Elõre is köszi szépen !!!!!!


Ezt a topikot olvasd el végig, nem olyan hosszú.  :wink:
Elég rendesen kiveséztük a témát, gyakorlatilag mindent megtudhatsz a dologról.
( ha mégsem vágnál bele az átalakításba, érdekelne a 3. sor ülésed  :oops:  :oops:  :oops:  ).



Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
A hátsó üléshez meg van a mûbizonylat is ,és megprobálom a leírtak szerint megoldani. Ha még sem sikerülne akkor  viszont eladó lesz az  ülés.
a netrõl letõltöttem az állandó menetlevél nyomtatványt de nem vagyok bíztos benne hogy még mûködik-e a rendszer.
Elõre is köszönettel !
 :otlet:  :hmm:  :otlet:
indörökre TOYOTA

lac1

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
HIACE és egyéb kisbuszok
« Válasz #227 Dátum: 2007.12.18 19:56:52 »
gs400:

hi, én is pont ezen gondolkodtam/gondolkodom. Már egyszer nekifutottam a problémának, de aztán a szerelõ és a márkiszervizes pont ellenkezõ véleménye miatt lettem errõl a fordmérõ dologról.
Ám közben munkahelyet váltottam, és ott épp egy fordmérõs Hiace is van. Asszem, egyik nap hazahozom, és a mûszerfalegységet átdobom, meglátom, mi történik...

Más.

Olyan problémám van a 2000 évi 2,4-esemmel, hogy MEGINT nem izzít mindegyik gy3rtya. Miért baj? Hát az, hogy MOST 74000 km. van benne, DE 38000-nél már cseréltem mind a négyet.  30000-ként kell cserélni ebben az autóban az izzítógyertyát? Az igaz, hogy alig használom, mert ez a +30000 km. olyan 4-4,5 év alatt ment bele, de akkor is.
Ami csak említésre mélétó, hogy a 38000-es cserénél 4*9000 HUF volt a gyertya ár, (+m.díj), most meg NGK gyertyát akartak a LÁNG-nál 4600-ért rámsózni. Ennyire lement volna az ára? Vagy van Neketek valami tartósabbra ötletetek?

Elõre is köszi.

qprák

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
HIACE és egyéb kisbuszok
« Válasz #228 Dátum: 2007.12.20 13:48:34 »
99-es Hiace 2,4d kisbuszomban megadták magukat az eredeti akksik.
Megköszönném ha valaki megtudná mondani milyen akkumulátorokat vehetnék bele elérhetõ áron.
Elõre is köszönöm!
 :hmm:

Savaria

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 413
    • http://www.park-asz.hu
HIACE és egyéb kisbuszok
« Válasz #229 Dátum: 2007.12.20 15:01:15 »
Szerintem adj egy esélyt az Optifit márkának. Én is azt vettem az eredetiek helyett.
Bármelyik   :toy: kereskedésben kapsz.
color=green]Savaria[/color] 91

qprák

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
HIACE és egyéb kisbuszok
« Válasz #230 Dátum: 2007.12.20 19:09:58 »
Köszönöm a tippet,utánnajárok.  :)

lac1

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
HIACE és egyéb kisbuszok
« Válasz #231 Dátum: 2007.12.21 09:51:21 »
Idézetet írta: "qprák"
99-es Hiace 2,4d kisbuszomban megadták magukat az eredeti akksik.
Megköszönném ha valaki megtudná mondani milyen akkumulátorokat vehetnék bele elérhetõ áron.
Elõre is köszönöm!
 :hmm:


Eh...


Én pont egy hónapja így jártam.
A japcsik jól kitoltak a néppel, ugyanis amíg a más gyártmányok fizikai méretei nagyjából egyformák a Ah függyvényében, addig az a japó Yuasa akksi más. keskenyebb magasabb. Vagyis a 74 Ah-s MÁS akksi csak gányolással megy a helyére bele. vagy veszel kisebb Ah-s akksit, de az meg alacsonyabb és a leszorító túl hosszú és lötyög az egész kóceráj, menetvágás, akksi alá valami, leszorító alá valami, stb...

Amúgy vettem én NGK izzítót.

qprák

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
HIACE és egyéb kisbuszok
« Válasz #232 Dátum: 2007.12.22 08:39:43 »
Két márkaszervíznél néztem meg 17, ill. 21e darabja az optifit márkájú
akksiknak amit gyárinak mondanak és 70 ah -ak, az eredetiek kobe
márkájúak voltak és 73ah voltak, 9 évet bírtak. A 70 ah -ás elég lesz-e bele?
 köszönöm szépen
:?:

Savaria

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 413
    • http://www.park-asz.hu
HIACE és egyéb kisbuszok
« Válasz #233 Dátum: 2007.12.22 12:27:09 »
Idézetet írta: "qprák"
Két márkaszervíznél néztem meg 17, ill. 21e darabja az optifit márkájú
akksiknak amit gyárinak mondanak és 70 ah -ak, az eredetiek kobe
márkájúak voltak és 73ah voltak, 9 évet bírtak. A 70 ah -ás elég lesz-e bele?
 köszönöm szépen
:?:


Válaszoltam az E-mailedre, plusz küldtem néhány képet is. :)
color=green]Savaria[/color] 91

lac1

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
HIACE és egyéb kisbuszok
« Válasz #234 Dátum: 2007.12.22 19:16:36 »
Idézetet írta: "qprák"
Két márkaszervíznél néztem meg 17, ill. 21e darabja az optifit márkájú
akksiknak amit gyárinak mondanak és 70 ah -ak, az eredetiek kobe
márkájúak voltak és 73ah voltak, 9 évet bírtak. A 70 ah -ás elég lesz-e bele?
 köszönöm szépen
:?:


Nekem 8-at... Nem is szólok semmit.

kirigabor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
HIACE és egyéb kisbuszok
« Válasz #235 Dátum: 2008.01.05 19:11:03 »
Sziasztok!
Jobb oldalajtót szeretnék vásárolni a 2001-es gyártmányú Toyota Hiace Glass van tipusuú kistehergépjármûvemhez, ezüstmetál színben. Ha valaki tud egy ilyet szóljon.Köszi: Király Gábor

pocok

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
HIACE és egyéb kisbuszok
« Válasz #236 Dátum: 2008.01.18 13:54:46 »
Sziasztok!

 Olyan problémám van, hogy a Hiace-ban, letört a klímakapcsoló, kis mûanyag darab. A bontókban sajna nem jártam sikerrel, a szervízbe is azt mondát, hogy cserélni kell az egész klímakapcsolót, pedig csak az a kb. 2*2 cm mûanyag tört el,de a klímát így nem tudom használni. Ha lenne valami ötletetek, vagy bármi segítség, azt szivesen venném. Üdv.: pocok

ui.: vennék 4 db 15-ös 6 lyukas acélfelnit (megnézem a gumi/felni topicot is, de hátha)

Andriska

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
HIACE és egyéb kisbuszok
« Válasz #237 Dátum: 2008.01.31 20:37:23 »
Szia,ha a bontó nem jött be akkor csak a szerviz jöhet sajna,egy ismerösel akinek van kedvezménye olcsoban meg veheted utángyártotat mert a toyotánál hüha.
illanyász

pocok

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
HIACE és egyéb kisbuszok
« Válasz #238 Dátum: 2008.02.01 11:51:33 »
Szia! Köszi a tanácsot. Amúgy arra gondoltam, hogy esetleg valami kapcsolóval lehetne helyettesíteni a dolgot....

Hiace4x4

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 46
215/75 R15
« Válasz #239 Dátum: 2008.02.27 23:06:07 »
Rég jártam itt.

Van egy kis "beszámolóm". Megvannak az új 215/75 R15 méretû gumik a Hiace 4WD-re. Mintázata General Grabber AT2. Hasonló a BFG AT-hez de 5000Ft-al olcsóbb. Az oldalkarmok a BFG-n jobbak. Ja és csak egyetlen bolt van ahol lehet kapni belõle ezt a méretet.

Eddigi tapasztalatok:

-elfér a kerékdobban! :)  A felszereléskor húzós volt a dolog, mert az autó futómûve megemelve kicsit máshogy áll, és a jobb elsõ kerék éppen beleért az alvázkeret kiálló sarkába. A jobb oldalon nem volt vész. Szóval ha terepen égnek állítjuk a jobb elejét és tövig tekerjük a kormányt, akkor beleér. De ha valakit nagyon zavar akkor flex. A kormányzás végpontjánál "visszarúg" a kormány, tehát csak a ha tartjuk a kormányt akkor ér bele. Szóval elég extrém eset kell ahhoz hogy beleérjen.

-A nagyobb gumiperem nagyon tetszik. Vannak elõnyei hátrányai. Elõnye hogy kényelmesebb az autó, sokkal kevésbé ráz, pl. köves úton, terepen. Sokkal halkabban hupog. :) Hátránya, hogy a kanyarokat nem lehet túl sportosan vágni vele. Pl. körforgalomban érezni hogy kicsit jobban deformálódik a gumi. Terepen kifejezetten elõny a nagyobb terülése a guminak, jobban tapad, "illeszkedik".

-A fordulatszám olyan 200-at esett, kellemesen lehet vele menni országúton, nem ugrik annyira, de városban is jól boldogul. Halk.

-A hasmagasság 2,5cm-t nõtt. Így kb. 220mm a szabad hasmagasság, ami egy Niváéval egyenlõ(persze a terepszögek nem olyan jók :) ).

-Esztétikailag jobban néz ki, szerintem a gyári méret a 4WD-n bután kicsi, fõleg a hátsó kerékdobban veszik el nagyon a kerék. A magasságnövekedés jól látható az autón, még ha csak 2,5cm is. Sokat számít terepen.

-A fogyasztás csökkenését eddig nem tapasztaltuk nagyon, fõleg csak városban meg terepen ment, majd az elsõ nagyobb országúti menetnél kiderül.

-Kellemesen zúg-búg az AT-s minta. Nem zavaró, gyorsabb sebességnél magasabb a hangja, szinte nem is hallani.

-Komolyabb terepen még nem ment, kisebb sárban volt már, jól boldogult.

-Egyenlõre csak 195/70 R15-ös pótkerék van. :elkeseredett:  A nagyobb pótkeréknek valószínû új pótkeréktartót kell majd hegeszteni.

-talán eddig ennyi. :)

---------------------------------------------------
 -Más: A klíma kapcsoló nekem is eltört. Eddig nem volt rá szükség, egy papírzsepi cafat van a helyén, hogy ne világítson a vezetõ szemébe a lámpája.
 -Ja és a klima is tönkrement tavaly tavasszal, erdélyi utazásunk során, a legnagyobb forróságban. :) Lövésem nincs mi a baja, nem néztem meg azóta se. Szép fokozatosan ment tönkre(a hatásfoka).