Ráadásul az összes tünetét kinyomtatva az ülésen hagytam a kiolvasott hibakóddal együtt.
Leírva,hogy mit cseréltünk és mit nem.Valamint személyesen megmondtam,hogy melyik két alkatrészre gyanakszunk,csak teljesen egyiket sem tudjuk kizárni és ezért hoztuk be.Mert a 4 porlasztó bevizsgálásának a díja még mindig drágább mintha a márkaszerviz kizárja nagynyomású szelepet.Ráadásul nincs olyan 100 000Km-ert futott porlasztó amit ne lenne érdemes felújítani,de nem feltétlen az okozza a hibát.
Ha a leírt előzményekből és típusismeretből nem tudják megállapítani fél óra alatt,hogy mi a a baja akkor inkább nem mondok semmit.Ráadásul úgy.hogy esetleg van is raktáron alkatrész (szemem láttára cseréltek egy másikba szelepet).Szinte az összes hibalehetőséget kizártuk nekik.