nekem pl ugy van h elindulok hideg motorral szépen. megyek a melegben leállitom, és ha pl félorán belül inditom akkor csinálja..beinditom a tökig byomott pedállal aztán ha utána leállitom már melegen is jol indul..érdekes
Sziasztok!
Nekem is van hasonló gondom (minden ugyanaz, motor 2E, V karbi), melegen majdnem mindig, de leginkább jellemzően úgy 15-20-30 perc elteltével akaródzik neki nagyon nehezen indulni (ha kint is jó idő van). Először nem tudtam mit kéne csinálni, mert alapból gáz nélkül indítok.
Aztán én fél gázzal próbáltam, meg néha pumpálással. De akkor legközelebb határozott teljesen benyomott gázpedállal indítok majd. Jól értem a dolgot?
Melegen megállásnál, azonnali, vagy pár perc mulvai indításnál nem csinálja. Ja még valami, olyankor nehezebben pörög föl, illetve lassan pörög, majd olyan 3 másodperc alatt szépen felpörög.
A másik gondom, meg az, hogy hidegindításnál olyan nem szépen jár a motor, nincs úgy ereje, aztán kis melegedés után rendbejön, akkor már jól húz. (ha állítottam rá a két csavarral ami a hőmérséklet kiegyenlítőnél van, akkor van, hogy hamarabb felpörög, de sokkal jobban pörög utána, ezért aztán jó sok probálkozás után nagyjából visszaállítottam.)
És még valami, ilyenkor hidegen rángat is, enyhén olyan kb 2000-es fordulatnál (tehát 50-nél 4-ben, de még hidegen 90-nél is érződik), amig fel nem melegszik egy kicsit.
A fő üzemanyagkeverék csavarral vettem már el korábban anyagot (akkor télen 7,3-mat fogyasztott vegyes használat mellett, de jobban rángatott, fehéresek voltak a gyertyák),
majd inkább adtam neki anyagot, így most nyári használatban kerek nyolc liter a fogyasztása (téli gumikkal), ez hosszabb országúton kevesebb lenne azért, de jellemzően 5 km-eket megyek, országúton, és faluban, majd leállás, tehát mire felmelegedne, leállok.
Melegen azért jól húz szerintem (nemrég volt gyertyacsere).
Boccs egy kicsit sok lett, de azért, ha tudnátok segíteni.
Köszönöm.