Ezen a 7en pihentetem a Senicet, a Dai-t használom. Meglepően jól lehet autózni a városban vele. A pályán ha eléri a 100-110 km/h-t simán lehet előzgetni is vele, eddig máég nem villogtak le vele, igaz meg kell gondolni, hogy mikor előzök. Végét nem próbáltam, minek gyilkoljam a minimálmotoros kisautót.
Városban teljesen partner, nem kell szégyenkeznie a belső sávokban sem. Fogyasztása szinte annyi, mint a Scenicnek, csak az olcsóbb benzinből. Egy hibája van, csipegeti az olajat, szelepszár szimmeringeket kelle cserélni rajta, még nem fűllött a fogam hozzá, de meg akarom csinálni. Lassan jön az egy éves olajcsere, LM MoS2-t akarok beletenni, valamint a Palaczk mester által preferált Rimet adalékot.
Párom szeretne egy külső fényezést rá, mert - aki látta tudja - minden elem más színárnyalatban díszeleg. No nem azért, mert össze vissza volt törve - törésmentes a kicsike -, hanem azért, mert a Dai-nak ebben az időben híresen xar volt a fényezőtechnikája az akril színekben. Mindegyik mattul, a színesek fakulnak, nem bírják a magyaros puszta-UV sugárzást.
Na neten keresztül kértem árajánlatot 180E+Áfa+szét és összeszerelési díj az ajánlat.
Marad ilyen.
Majd megkérdem a havert, hogy nem akar-e gyakorolni rajta....
Három hengeres motorhoz nem tud valaki fordulatszámmérőt??? A neten csak négy-, hathengereshez van utólagos...