Meg kell cáfoljam az előttem szólót, mert én 2.7-ért vettem a P3asomat tavaly nyáron és minden tekintetben jó autó. 2010es, 220ekm volt benne, törésmentes és hát fapad - de ugye tudjuk, hogy egy fapad Prius is élhető, nem mellesleg fejleszthető (nekem tolatókamera nagyon hiányzott belőle, azt imádtam a P2-esben - de ez a probléma hamarosan orvosolva lesz).
Viszont előtte 2.5 évig volt P2esem. Mind a kettő nagyon jó autó de a P3 a mai kor autója, sokkal modernebb és hát szebb is, lássuk be. Autópályán használhatóbb, csomagtartója nagyobb, még szinte mindegyikre lehet hibridgarit kötni. Igaziból ha van még pénzed akkor én mindenképpen a P3 irányába terelnélek, már csak azért is, mert a P2 kezd kiöregedni egy kicsit. Valahogy megszaporodtak az akkuhibás és olajevő P2esek. (azért még mindig nem olyan sok, csak feltűnő) Ez persze lehet attól is, hogy előszeretettel tekergetik és hát a sokszorosa van benne km-ben, mint amit a hirdetésben írnak. Egyébként egyik probléma sem vészesen drágán javítható, de foglalkozni kell velük. Amúgy mindkettő nagyon jó autó.
Védelem már 20eFt-tól van de 60-100eFt felé már komoly elektronikus cucc tehető be. P2-est elég régen hallottam, hogy elloptak, P3-ast még viszik (akár a vásárlás másnapján!) ha nem teszel bele semmit. A legjobb már úgy elhozni az eladótól, ha benne van valami. Egy lopás casco sem árt és akkor nyugodtan alszol.
A facebook csoportban fogsz találni ajánlott eladókat akik hoznak be megbízható, nem tekert autókat. A magyar kereskedők 99%-át kerülném. Ha pedig bátor vagy akkor irány Hollandia