Az adásvétel kötelező kelléke a vételár...
A felsoroltak közül ez az egy már nem kötelező eleme az adásvételinek.
Nepperek kedvenc elhagyott eleme. A m.sz./megegyezés szerint/ a másik. A vevőnek lényegében esélye nincs, hogy viszontlássa a pénzét ha ilyet aláír és bármi gond van ami a szavatosság témakörébe esik. Az évszázad vicce amikor a nepper bizalmi helyzetre hivatkozik, meg papír nélkül vesz át pénzt és ennek valaki tényleg bedől, mert jaj mit fog gondolni róla a nepper.
A vételáron kívül minden adat benne van. Valaki azt mondta, hogy a vételár nem kötelező tétel. De az átírás megtörtént enélkül is.
Szerződést soha nem azért írunk, mert minden rendben lesz. Szerződést azért írunk, mert
előfordulhat, hogy nem lesz minden gördülékeny és biztosítjuk a jogi védelmet a vállalt feltételek írásos lefektetésével. A vételár valóban nem kötelező elem és 50-100.000 forint értékű autóknál tényleg nem szokás beleírni.
Félve kérdezem meg, de azért hátha: a pénz ugye átvételi elismervény ellenében adtad át, nem csak a kezébe nyomtad készpénzben? A beszámított kocsidnak azért beleírtátok az árát a szerződésbe? Kp. átadásról is írtatok alá átvételi elismervényt?
Fél éve kerestem egy COV-ot egy gk. beszámítási lehetőséggel. Ez most így összejött, hát nem hagytam ki. Egyébként a motor szépen jár, a gk. rozsdamentes és rendben van, csak az olajfogyasztás jelent meg 3 hét és 500 km használat után. Ezt nem lehetett előzőleg felderíteni.
Itt a fórumon olvastam, hogy többen is voltak olajfogyasztási problémával, amit gyűrűzéssel megoldottak.
Ha annyira kedvező volt, hogy a TTG vagy a márkaszervíz 250-400k-s gyűrűzése is kijön belőle, akkor végülis nincs nagy gond.
Gyűrűzést a ToyoTeamGarage is vállal, fórum alján van topicjuk.