Én biztos nem vettem volna meg ezt a citroent. Én is azt gondoltam amikor vettem a skodát hogy nem kell a rohadósabb öregebb corolla. a kasznival tényleg nem volt nagy gond. de minden mással igen.
inkább egy rozsdás hátső sárvédőív mint egy beteg motor.
Azért a Fabia - emlékeim szerint - egy igencsak elhanyagolt állapotú autó volt, amikor vetted. Rémlik, azt írtad, hogy Pécsre vonatoztál le érte és muszájnak érezted megvenni, holott, neked sem tetszett élőben az autó, nem olyan volt, amilyennek hirdették. Akkor is próbáltunk Palaczkkal győzködni, hogy ne kapkodd el a dolgot... ;-)
Én védeni sem akarom a francia kocsikat, de tény, hogy nagyon nem mindegy az adott autó állapota. Kockázat biztosan lesz vele alapból, de bízom benne egyelőre. A hazafelé út kellemes meglepetés volt vele. Igaz, nem egy autópályás cirkáló, nem oda való (és nem a motorereje miatt), de hétköznapra, városba, A-ból B-be megfelelő. Nincs benne sok km, sztem konkrétan a hazafele út volt az első hosszútávja. Minden folyadékcserét megkap, fedett helyen "alszik" és maga a technika is egyszerű. Elektromos kontakthibák lehetnek vele, persze, de nagy dolgokra egyelőre nem számítok.
Marci azt mondta, hogy sok fut belőle, minden alkatrész van hozzá, bontóban is akár, tyúkbél vezetékek vannak benne, alapvetően nincs sok hibalehetősége. A motorra azt mondta, hogy képes, ugyan, bármikor, bármennyi km-nél hengerfejes lenni, de olcsón javítható és utána nem lesz vele gond. Az Avensis tartósságát nem várom tőle, de nem is kerül annyiba. 400e-ért egy-két apróság azért belefér. Nem új autó, 18 éves.
kieg.: Vazze, az Avensis januárban volt műszakin. A vizsga előtt kicseréltettem 4db szilentet a hátsó futóműben, még a gyáriak voltak 283 000km-nél, 20 évesen. Ezt követően betoltam a Márkaszervizbe és csont nélkül levizsgázott. :-) Ez a kocsi durva... iszonyat tartós, pedig az asszony használja minden nap.