Szerző Téma: Ráncfelvarrott Avensis I  (Megtekintve 491079 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

pzs

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1365 Dátum: 2009.11.03 17:12:46 »
Sziasztok!

2001es aveba keresnek normalis allapotban levo valtogombot ha esetleg van valakinek elfekvoben...

koszi,
pzs

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1366 Dátum: 2009.11.06 11:16:28 »
Sziasztok!

2001es aveba keresnek normalis allapotban levo valtogombot ha esetleg van valakinek elfekvoben...

koszi,
pzs

Nekem van egy Ave I/Carina E tipusú talán a gariba.
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

dage

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1367 Dátum: 2009.11.16 11:05:20 »
Elképzelhető, hogy egy (állítólag) 2000/10 gyártású, egyértelműen még nem ráncfelvarrott (Toyota embléma a motorháztetőn, ráncfelvarrás előtti műszerfal) Avenisbe már a 2.0-ás D-4 VVTi motor került?
Vagy a kedves hirdető csak szépítette a gépjármű teljesítményég?  ::)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10684
Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1368 Dátum: 2009.11.16 11:22:54 »
A gyártás alapján ez már ráncfelvarrott autó is lehet éppenséggel.
Most akkor vagy törött, és a régi szériából pótoltak hozzá alkatrészeket, vagy valóban csak elírás.

A ráncfelvarrás előtt a 2 literes 128 lóerős motor jelölése az autó oldalán volt egy 2.0 felirat az oldalsó indexex fölött. Ráncfelvarrás után egy D4-es felirat díszeleg ott.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1369 Dátum: 2009.11.16 11:41:28 »
Jah az gyárilag necces lenne szal elképzelhetetlen....

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1370 Dátum: 2009.11.16 11:57:01 »
Elképzelhető, hogy egy (állítólag) 2000/10 gyártású, egyértelműen még nem ráncfelvarrott (Toyota embléma a motorháztetőn, ráncfelvarrás előtti műszerfal) Avenisbe már a 2.0-ás D-4 VVTi motor került?
Vagy a kedves hirdető csak szépítette a gépjármű teljesítményég?  ::)
Ez így nem áll össze. Ha D-4, akkor az már faceliftes. Akkor is az, ha 2000/10-ben gyártották. Ha ellenben ekkor helyezték forgalomba (amitől ugye lehet jóval régebbi gyártású is), akkor az még lehet a facelift előtti kiadás; ez esetben viszont ez még a régi, 3S-FE kétliteres motor.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

dage

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1371 Dátum: 2009.11.16 12:37:36 »
A D-4 sehol sem szerepel a hirdetésben, csak a teljesítmény adat indokolná. Egyébként azt még el is tudom hinni, hogy törés után korábbi hűtőrácsot és motorháztetőt kap egy autó, de a komplett műszerfalat nem hinném, hogy kicserélnék...
A hirdetésből egyébként nem derül ki, hogy a 2000/10 gyártási vagy forgalomba helyezési idő-e.

A képeket elnézve viszont kicsit furcsa, hogy a régi képen még látszik valami felirat a bal oldali index fölött (talán 2.0) de az újabbakon már semmi sincs ott... :hmmmm:
Egyébként erről( http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_linea_sol_automata-2939578 ) volna szó... csak remélem senki sem viszi el előlem, ha rászánom magam és jónak tűnik élőben is :)
Mondjuk, ha valakinek van értékelhető információja a gépről és megosztanál velem azért hálás lennék :)

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1372 Dátum: 2009.11.16 13:25:32 »
A D-4 sehol sem szerepel a hirdetésben, csak a teljesítmény adat indokolná. Egyébként azt még el is tudom hinni, hogy törés után korábbi hűtőrácsot és motorháztetőt kap egy autó, de a komplett műszerfalat nem hinném, hogy kicserélnék...
A hirdetésből egyébként nem derül ki, hogy a 2000/10 gyártási vagy forgalomba helyezési idő-e.

A képeket elnézve viszont kicsit furcsa, hogy a régi képen még látszik valami felirat a bal oldali index fölött (talán 2.0) de az újabbakon már semmi sincs ott... :hmmmm:
Egyébként erről( http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_linea_sol_automata-2939578 ) volna szó... csak remélem senki sem viszi el előlem, ha rászánom magam és jónak tűnik élőben is :)
Mondjuk, ha valakinek van értékelhető információja a gépről és megosztanál velem azért hálás lennék :)


Sztem csak megnézett egy másik hírdetést ahol a 2.0literes 150lovas volt és beírta azt. gyenesdiás asszem balaton fölött van a másik végén. az egy nyugis falu és nem találtam kifogást a kocsin. sztem nézd meg és ha nem csinál hülyeséget a váltó  valamint egyben van akkor vedd meg...ez valszeg egy utolsó darab a ráncfelvarrás előttiekből.... de azért majd hozd el egy mikrotalira valamikor:D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1373 Dátum: 2009.11.16 13:27:36 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_linea_sol_automata-2939578[/url] ) volna szó... csak remélem senki sem viszi el előlem, ha rászánom magam és jónak tűnik élőben is :)
Nem fogják ezt elkapkodni előled - ennyiért, a maholnap 10 éves, kétliteres automatát...

De csak óvatosan ezzel az autóval, mert így képeken is látszik, hogy elöl-hátul törött, szerintem. És nemcsak abból, hogy valóban eltűnt a bal első sárvédőről a 2.0 felirat... Szóval nézd át alaposan, mennyire volt összetörve. A 170 ezer km is erősen kérdéses szerintem.

Amúgy viszont tiszta a helyzet: ez egy régi, 3S-FE motoros autó, aminek elírták a teljesítményét. Na bumm...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1374 Dátum: 2009.11.16 13:39:23 »
Hát jah igaz hogy 10éves de én nem látom hogy törve lett volna legalábbis hátul. elöl már lehet hogy igen de lehet csak túlbuzgó volt és lefujatta a hótoló alját a kavicsfelverődések miatt...viszont ha törte, legalább szépen megcsinálta és nem ráncfelvarott kormány van meg minden összevissza.... szal én csak azt mondom hogy szerintem eslő ránézésre egyben van pedig én idáig mindegyikre azt mondtam hogy nem tetszik....nemhiszem hogy most egy plasztik felirat hiányán fenn kéne akadni...csak azt mondom hogy jobb mint amik a kereskedésekben vannak jelenleg a piacon, és jobb megnézni egy vidéki tulaj kocsiját mint egy pesti nepper szemetét....

dage

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1375 Dátum: 2009.11.16 13:43:57 »
Nem fogják ezt elkapkodni előled - ennyiért, a maholnap 10 éves, kétliteres automatát...

De csak óvatosan ezzel az autóval, mert így képeken is látszik, hogy elöl-hátul törött, szerintem. És nemcsak abból, hogy valóban eltűnt a bal első sárvédőről a 2.0 felirat... Szóval nézd át alaposan, mennyire volt összetörve. A 170 ezer km is erősen kérdéses szerintem.

Amúgy viszont tiszta a helyzet: ez egy régi, 3S-FE motoros autó, aminek elírták a teljesítményét. Na bumm...

Ha már itt tartunk: Az eltűnt feliraton kívül miről látszik, hogy elöl-hátul törött volt? Mit érdemes nézni a szokásos műanyagpöckökön és illesztési hézagokon kívül?

Egyébként a régi, 3S-FE motorral csak az a bajom, hogy ismereteim szerint az még szíjas, amit gondolom egyből cseréltethetnék is le... akármit is mond az eladó...

Az, hogy a váltó nem csinál hülyeséget, pontosan mit is jelent? Az a helyzet, hogy automatát még sosem vezettem, bár gondolom nem lehet túl nagy ördöngösség  :)
Ja és Gyenesdiás tényleg a Balaton fölött van, Keszthelytől kb 3km-re.

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1376 Dátum: 2009.11.16 13:57:48 »
Ha már itt tartunk: Az eltűnt feliraton kívül miről látszik, hogy elöl-hátul törött volt? Mit érdemes nézni a szokásos műanyagpöckökön és illesztési hézagokon kívül?

Egyébként a régi, 3S-FE motorral csak az a bajom, hogy ismereteim szerint az még szíjas, amit gondolom egyből cseréltethetnék is le... akármit is mond az eladó...

Az, hogy a váltó nem csinál hülyeséget, pontosan mit is jelent? Az a helyzet, hogy automatát még sosem vezettem, bár gondolom nem lehet túl nagy ördöngösség  :)
Ja és Gyenesdiás tényleg a Balaton fölött van, Keszthelytől kb 3km-re.

Jah voltam ott nyaralni ilyen kis falu az egész de rendezett meg szép. Igen én ezért vettem a ráncfelvarottat mert ez megláncos...az elején még megkelett szoknom a hangját:D

Pl nézd meg az első lökős alját. Nekem még nem volt fújva és teli van kis karcokkal meg kavicsfelverődésekkel meg ilyenek. Ha az hiányzik akkor fújták de lehet hogy csak olyan volt a gazdája... a hátsó kerékjárati ív előrefelé néző peremén lesz egy kis fólia csík amit általában lehagynak ha cserélik és én úgytudom hogy a rozsda ellen rakta rá a toyota.....nézd meg a motor környékén pl két oldalon a csavarokat hogy hozzájuk lett e nyúlva meg a mocifedél tartó csavarjai lettek e cserélve.... meg nézd meg a csomagtartó belső burkolatát hogy megvan e repedve vagy hogy megvan e törve a kemény lap amire rávan ragasztva a csomagtartó szőnyege.

A váltóval próbálj meg szépen lassan is menni folyamatos gyorsítással. figyeld hogy mekkorát bólintassz majd váltásnál.....próbáld ki a kickdown t is egy erős lepadlózással és hogy mit reagál.... próbáld meg összezavarni egy kicsit....ennyi... nekünk volt automata kocsink ott az volt hogy elkezdett ideoda váltogatni aztán egyre gyakrabban csinálta és akkor eladtuk... jah és próbálj végig minden fokozatot egy kicsit hogy mindenhol simán megy meg ilyenek....(és ha megveszed állj meg az első kúton és a felniket mosasd le!):D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1377 Dátum: 2009.11.16 14:00:35 »
Ha már itt tartunk: Az eltűnt feliraton kívül miről látszik, hogy elöl-hátul törött volt?
Hátul: az ötödik ajtó alsó peremén illetve a közte és a lökös közti hézagon; a jobboldalt a lámpatest és a lökös közti elemen; illetve magán a lökösön. Elöl: hasonlítsd össze a lökhárító fölötti hézagot a régi és az új képen... És nézd meg a sárvédő és az ajtó közötti hézagot, ugyancsak összevetve a két képet.
Az, hogy a váltó nem csinál hülyeséget, pontosan mit is jelent? Az a helyzet, hogy automatát még sosem vezettem, bár gondolom nem lehet túl nagy ördöngösség  :)
Először is nézd meg a váltó olajszintjét, üzemmeleg, alapjáraton járó (!) motor mellett: a szint legyen rendben, az olaj legyen vöröses-barnás színű, tiszta és átlátszó. A váltó abszolút zajmentesen működjön. Gyorsan, határozottan és "ésszerűen" kapcsoljon (ne váltson értelmetlenül, és oda váltson, ahova kell), váltáskor ne rángasson. A váltás időpontja függjön a gázpedál állásától: minél jobban nyomod, annál jobban pörgesse ki a motort. Maximális gyorsulás (padlógáz) mellett is próbáld ki! Padlógázra (kickdown) a váltó habozás nélkül kapcsoljon vissza, gyorsan és simán. Álló helyzetben P-ből D-be kapcsolva (áthúzva az R és N állásokon) ne rántson (nagyot), amikor áthúzod az R-en illetve behúzod D-be a kart. R-ben vagy D-ben, alapjáraton, szép finoman (azonnal) induljon el az autó, közben ne essen le abnormális mértékben a fordulatszám.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

dage

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1378 Dátum: 2009.11.16 20:24:08 »
Köszönöm a kimerítő választ :)
Sajnos az előnytelen fényviszonyok és a vizesen csillogó felületek nem igazán teremtenek ideális körülményt a távdiagnosztikához.
Mondjuk, ha meg tudom győzni magam a motorral kapcsolatban, akkor úgy is élőben kell megnézni.
Azért rá fogok telefonálni, hogy a forgalmiban mégis milyen teljesítményadat szerepel... mondjuk a hazai bürokrácia inkompetenciájának következtében az sem igazán mérvadó...

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26328
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1379 Dátum: 2009.11.16 21:53:57 »
Elképzelhető, hogy egy (állítólag) 2000/10 gyártású, egyértelműen még nem ráncfelvarrott (Toyota embléma a motorháztetőn, ráncfelvarrás előtti műszerfal) Avenisbe már a 2.0-ás D-4 VVTi motor került?
Nem. valami utólagos machinációról lehet szó.
music