Ha már itt tartunk: Az eltűnt feliraton kívül miről látszik, hogy elöl-hátul törött volt?
Hátul: az ötödik ajtó alsó peremén illetve a közte és a lökös közti hézagon; a jobboldalt a lámpatest és a lökös közti elemen; illetve magán a lökösön. Elöl: hasonlítsd össze a lökhárító fölötti hézagot a régi és az új képen... És nézd meg a sárvédő és az ajtó közötti hézagot, ugyancsak összevetve a két képet.
Az, hogy a váltó nem csinál hülyeséget, pontosan mit is jelent? Az a helyzet, hogy automatát még sosem vezettem, bár gondolom nem lehet túl nagy ördöngösség
Először is nézd meg a váltó olajszintjét, üzemmeleg, alapjáraton járó (!) motor mellett: a szint legyen rendben, az olaj legyen vöröses-barnás színű, tiszta és átlátszó. A váltó abszolút zajmentesen működjön. Gyorsan, határozottan és "ésszerűen" kapcsoljon (ne váltson értelmetlenül, és oda váltson, ahova kell), váltáskor ne rángasson. A váltás időpontja függjön a gázpedál állásától: minél jobban nyomod, annál jobban pörgesse ki a motort. Maximális gyorsulás (padlógáz) mellett is próbáld ki! Padlógázra (kickdown) a váltó habozás nélkül kapcsoljon vissza, gyorsan és simán. Álló helyzetben P-ből D-be kapcsolva (áthúzva az R és N állásokon) ne rántson (nagyot), amikor áthúzod az R-en illetve behúzod D-be a kart. R-ben vagy D-ben, alapjáraton, szép finoman (azonnal) induljon el az autó, közben ne essen le abnormális mértékben a fordulatszám.