Szerző Téma: Ráncfelvarrott Avensis I  (Megtekintve 491048 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

lujo

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 49
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1305 Dátum: 2009.09.08 21:40:02 »
Valamennyire biztos törött, mert az első hátsó lökhárító színrefújt, az oldalsó díszlécek pedig nem. Nem hiszem, hogy csak úgy fújogatnak kedvtelésből.
Toyota Avensis 2001. 1.6 vvt-i

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1306 Dátum: 2009.09.08 22:02:04 »
Üdv Mindenkinek!

Ugyan még nem vagyok boldog Avensis tulajdonos de már dolgozom a témán :)
Menet közben találtam egy újabb "Mi a hiba?" jellegű hirdetést (eddigi ismereteim szerint legalább is) http://www.hasznaltauto.hu/3243966_toyota_avensis_2000   :)

Ha már itt járok: Meg tudja valaki mondani, hogy az első generációs Avensisek (ráncfelvarrott is) hat benzines motorja közül melyik szíjas és melyik láncos?

köszi
gergo

Ennek a kocsinak a lökháritóit,lámpáit cserélték.
A belső alapján Sol felszereltség.Viszont távezérlős kormány nem volt csak ráncfelvarrás után.2000-ig 3S-FE mocival ment  a benzines ez szíjas utána csak diesel motor volt 2000-es, az 1,8 vvti pedig láncos volt.
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1307 Dátum: 2009.09.08 22:05:26 »

Ha már itt járok: Meg tudja valaki mondani, hogy az első generációs Avensisek (ráncfelvarrott is) hat benzines motorja közül melyik szíjas és melyik láncos?

köszi
gergo

1,6 4A-FE; 1,8 7A-FE; 2000 3S-FE ezek mind benzines és szíjas,láncos nem volt az első generációban.
Diesel meg volt 2000 D4 motorkódot éppen nem tom.
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

dage

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1308 Dátum: 2009.09.08 22:41:56 »

1,6 4A-FE; 1,8 7A-FE; 2000 3S-FE ezek mind benzines és szíjas,láncos nem volt az első generációban.
Diesel meg volt 2000 D4 motorkódot éppen nem tom.

Hmm... hát a felszereltségi szintekkel és a színezett karosszériaelemekkel kapcsolatban még eléggé homályban tapogatok, de asszem a motorokkal kezdek elég jól tisztában lenni. Szóval csak hogy tisztázzuk:
Wikipedia szeirnt http://en.wikipedia.org/wiki/Avensis az első generációt 1997-2003 között gyártották, közben 2000-ben csináltak egy ráncfelvarrást. A korábbi 1,6 1,8 és 2,0 benzines motorokat ekkor cserélték le (majdnem) azonos lökettérfogatú VVT-i motorokra http://www.toyotaclub.hu/motortipus.html. Egy korábbi hozzászólás alapján a VVT-i motorok mind láncosak, tehát ezek szerint az első generációban is volt láncos.
Persze javítsatok ki ha tévednék  ::)

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1309 Dátum: 2009.09.09 08:56:02 »

 Egy korábbi hozzászólás alapján a VVT-i motorok mind láncosak, tehát ezek szerint az első generációban is volt láncos.
Persze javítsatok ki ha tévednék  ::)

Első generációba sose volt láncos.Láncos motorok csak a ráncfelvarrot kocsiknál jöttek.
Időközben javítanám a belinkelt kocsiról a véleményem. :)

Ez a kocsi egy 2000-es D4 diesel és nem benzines.
Beleseje SOL felszereltség,EPS,Ködpilács,6 légzsák,kormányvezérléses rádió,6 hangszóró,fűtött tükör,Fedcomputer így ez már ráncfelvarrot.
Rendszáma a 2000-2001nek megfelelő.
Külseje:első és hátsó lökháritó cserélve lett a 2002-es kifutó modell lökösére.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.09 08:57:43 írta Profy »
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1310 Dátum: 2009.09.09 09:06:27 »
Ez a kocsi egy 2000-es D4 diesel és nem benzines.
Ahhoz nincs "tulskalazva" a fordulatszammero?


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

dage

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1311 Dátum: 2009.09.09 10:15:20 »

 Egy korábbi hozzászólás alapján a VVT-i motorok mind láncosak, tehát ezek szerint az első generációban is volt láncos.
Persze javítsatok ki ha tévednék  ::)

Első generációba sose volt láncos.Láncos motorok csak a ráncfelvarrot kocsiknál jöttek.

Még véletlenül sem veszekedni szeretnék... főleg, hogy még nem is vagyok Toyotás, csak szeretnék tisztán látni :)
Szóval az első generáció ráncfelvarrott változata hányadik generációnak minősül?
Csak mert a korábban belinkelt Wikipedia link alapján az is első generáció, csak éppen frissített. De ha mondjuk azt 1,5-ik generációnak nevezzük akkor az első generációban tényleg nem voltak láncos motorok  :D

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1312 Dátum: 2009.09.09 21:10:54 »


Még véletlenül sem veszekedni szeretnék... főleg, hogy még nem is vagyok Toyotás, csak szeretnék tisztán látni :)
Szóval az első generáció ráncfelvarrott változata hányadik generációnak minősül?
Csak mert a korábban belinkelt Wikipedia link alapján az is első generáció, csak éppen frissített. De ha mondjuk azt 1,5-ik generációnak nevezzük akkor az első generációban tényleg nem voltak láncos motorok  :D


Ave I modelévek. :D
98-2000 Itt még a Carina örökség a meghatározó,2 lufi,szíjas motorok,manuál klíma
2000-2002-ig jöttek a láncos motorok,fedcomputer,erősített kaszni,kristály lámpák,fél manuál klíma lehet hőfokot beállítani solnál van automata üzemmódja
2002 kifutó széria itt + a 6 hangfal,alapból távirányítós kormány,elektromos fűtött tükör,színre fújt lökhárítók,díszcsíkok,tükörborítás,

Közbe nézem hogy  D4 néven volt láncos 2000-es benzines motor is. Így bocsi a dezinformációkért. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

dage

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1313 Dátum: 2009.09.09 23:02:24 »
Ave I modelévek. :D
98-2000 Itt még a Carina örökség a meghatározó,2 lufi,szíjas motorok,manuál klíma
2000-2002-ig jöttek a láncos motorok,fedcomputer,erősített kaszni,kristály lámpák,fél manuál klíma lehet hőfokot beállítani solnál van automata üzemmódja
2002 kifutó széria itt + a 6 hangfal,alapból távirányítós kormány,elektromos fűtött tükör,színre fújt lökhárítók,díszcsíkok,tükörborítás,

Közbe nézem hogy  D4 néven volt láncos 2000-es benzines motor is. Így bocsi a dezinformációkért. :D

Na végre, kezd oszlani a homály  :clap:
Mostanra az is megfogalmazódott, hogy milyen jószágot szeretnék... már csak találni kellene egyet jó állapotban jó áron... persze álmodozni meg az ágyban kellene, de mindegy  :D
Minden esetre köszönöm szépen az információkat  :flowers:

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1314 Dátum: 2009.09.09 23:06:01 »
Hmm, hát mint ismerős a témában szerintem csak simán elírták a lóerőt... de az tényleg nagy baki... vagy lehet hogy csak elírták a moci méretét... valami el let írva ez hiba...na meg hogy beázik a jobb első index ami 4000Ft kezdésképpen. Az eleje hátulja szerintem cserélve volt. Ha festékmérővel jó minden akkor valszeg egy millenium edition darabjaival pótolták amit kétlek mert az elég ritka darab volt.... érdekes:) Amúgy mindig van ilyen:D  

Nekem 2.0 es d4 benzin van ami tuti láncos és nagyon szeretem csak a fogyi van 10körül:) Na de mind1! Hajrá


Brady917

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1315 Dátum: 2009.09.09 23:45:52 »

 Egy korábbi hozzászólás alapján a VVT-i motorok mind láncosak, tehát ezek szerint az első generációban is volt láncos.
Persze javítsatok ki ha tévednék  ::)

Első generációba sose volt láncos.Láncos motorok csak a ráncfelvarrot kocsiknál jöttek.
Időközben javítanám a belinkelt kocsiról a véleményem. :)

Ez a kocsi egy 2000-es D4 diesel és nem benzines.
Beleseje SOL felszereltség,EPS,Ködpilács,6 légzsák,kormányvezérléses rádió,6 hangszóró,fűtött tükör,Fedcomputer így ez már ráncfelvarrot.
Rendszáma a 2000-2001nek megfelelő.
Külseje:első és hátsó lökháritó cserélve lett a 2002-es kifutó modell lökösére.


Sziasztok!

Dehogy lett cserélve ,le lett fényeztetve a géptető meg a két lökös ,munkatársamé is így néz ki mert neki nem tetszett a fekete betét a lökösökön.
Ez egy 2.0 D4 150 lovas Sol felszereltség ,csak a sötét kereskedő elírta a számokat (évjárat,lóerő).

Ezek nagyon jó autók,egyikben sem volt blokk csere (2.0 D4) és csak tudni kell  használni lehetőleg 3100 F/perc alatt tartani a fordulatszámot és akkor vegyesben kijön 8-8,5-re.
Srácok nem kell mindig mindent túlkomplikálni,ha tetszik menjetek el és vegyétek meg,mindenki fél ettől a motortól ,pedig ez sikerült a legjobban akkoriban.

Uff :)
Brady
_________________________________________
Avensis 2.0 D4 Sol (2001)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26328
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1316 Dátum: 2009.09.09 23:51:21 »
lehetőleg 3100 F/perc alatt tartani a fordulatszámot és akkor vegyesben kijön 8-8,5-re.
Én 3400-3500-ről tudok, az eredményt láthatod az aláírásom alatt... :D
music     

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1317 Dátum: 2009.09.09 23:52:07 »
Ezaz!!!! Nemmintha próbáltam volna mást de ezt nagyon szeretem:) Brady mi kocsitestvérek vagyunk:D Mond hogy a tied is liftback:D

dage

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1318 Dátum: 2009.09.10 08:42:03 »
Ezaz!!!! Nemmintha próbáltam volna mást de ezt nagyon szeretem:) Brady mi kocsitestvérek vagyunk:D Mond hogy a tied is liftback:D

Én meg asszem kocsitestvéred szeretnék lenni :)
A vágy tárgya legalább is egy 2000 utáni 2.0 D4 -es liftback.
A használt kínálat alapján viszont pont egy liftback megtalálása jelenti a legnagyobb problémát... persze egy kombival is kiegyeznék  :D
Tényleg, automata váltóról lehet tudni valami rosszat? Vagy az is elpusztíthatatlan? :)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26328
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1319 Dátum: 2009.09.10 09:37:06 »
Nagyon kevés liftback van nálunk, és nyilván annak a nagy része is 1.6-os. Állítólag két probléma akadhat a liftback karosszériából fakadóan:
- a hátsó fejtér 185cm felett szűk, huplin beütheted a fejed a tetőbe;
- nagy lábon élőknek a pedálok túl közel vannak egymáshoz (oldalirányban), könnyen beakad a cipőjük.
Bármilyen furcsa, ez utóbbi sem jelentkezik a kombiknál, a fejtér nyilván ott más, hiszen nem lejt a tető.
Automata váltóval nem szokott külön gond lenni, de ez is szétverhető megfelelő hozzáállással...
music