Én ugyan nem akartam belugatni, de ha már Satriani leírta Ő, hogyan is használja....
Tehát:
Nekem is egyterűm van, így aztán hasonló a légköbméter, mint a COV-ban, meg ugye a nagy üvegfelületek is kb. egyenlő arányúak. Nekem is stabilan auto állásban van a klíma 23,5 fokon télen-nyáron. Ha kánikulában a napon állt a kocsi, akkor értelemszerűen auto off és padlógáz a ventinek 15 fokon, amíg lehűl a rendszer és kibírható a hőmérséklet, majd ismét auto. Nekem az a tapasztalatom, hogy ezzel a megoldással, csak nagyon extrém esetben kell beavatkozni a komfortrendszerbe, teszi a dolgát, ahogy kell, klímával, vagy anélkül. Érdekes, ha esik az eső, és megázva szállunk be a kocsiba, akkor egy idő múlva automatikusan bekapcsolja a klímát, mivel a páratartalom megnő, így a harmatpont alacsonyabb lesz, elkerülvén a párásodást. Ebből adódik, hogy ven a miénkben levegő nedvességmérő szenzor. Ha nincsen auto üzemmódban, természetesen ez a funkció nem tud működni.