Újabb dolgok merültek fel az utóbbi időben.
Az egyik ilyen új dolog az E85. Márkaszerviz szerint a Toyota hivastalosan nem foglalkozik E85-el és nem erre tervezi az alkatrészeket.
De. Az egyik átépített motorral járó ügyfél E85-el tankol és nincs gondja. Egyedül az injektor O gyűrűket kell biz. időközönként, km-enként cserélni, filléres dolog ha megmutatja egy szerelő akár otthon is elvégezhető házilag.
Mivel a vezérléshez úgyis hozzá kell nyúlni, így adódott az Emanage. E85-höz szintén hozzá kell nyúlni a vezérléshez így az Emanage ezt is megoldja külön készülék nélkül. Az illető aki E85-el jár, dicséri az autót, jól megy igaz neki a chiptuningos csinálta meg a chipelést és hunflexet (külön elekktronikát) használ az injektorok vezérlésére.
Az E12 Corolla valószínüleg jól viseli az E85-öt, annak ellenére, hogy a gyár nem ezt adja meg üzemanyagnak.
Az injektortérképre és a gyújtástérképre rányúlhatunk az Emanaggel, de ha van komolyabb igény is az átalakítás után .pl turbósítás akkor sem kell külön másik elektronikát venni az Emanage Ultimate megoldja az átalakítás, az E85 és a turbósítás követelményeit is. A 95-ös benya és az E85 üzem egy kis kapcsolóval kapcsolható az Emanagen és kész.
8miután be let mindkét üzem rendesen programozva).
Turbósítás:
- intercooler,
- Garett T28 turbó wastegate-el
- 1ZZFE öntöttvas leömlő
- csövezés
- Emanage Ultimate
- vezetékezés
- Blitz lefújószelep
- Magnaflow fémmagos katalizátor
- TS Corolla kipufogó közép+hátsórész. (CAT-Back)
- kijelzó műszerek órák : keverék, kipufogó gáz hőmérő, turbónyomásmérő
Ezek kellenek hozzá. meglátjuk mi mennyibe kerül de láttam ebayről elég sokminden beszerezhető.
Van még kedve másvalakinek is a dologhoz
Esetleg aki TS-t akar venni az vehet olcsón egy 1.4-est és ezeket ugyanígy megcsináltatja.