Kicsit máshogy látom. Nagy összegekkel mernék fogadni, hogy 5 éven belül az elektromos autók nagyot fognak aratni. (az hogy ez most üzemanyag-cella vagy aksi az mellékes)
...és sok márka egyszerűen kihagyja a hibrid korszakot
...és nagy verseny lesz
15-20 ev mulva esetleg. Ahhoz, hogy a villanyautok taroljanak rengeteg fejlesztes kell meg es nem csak az autogyartok reszerol. Komoly eromuveket is letesiteni kellene, ami szinten nem megy egyik naprol a masikra. 5 eves tavlatban szerintem inkabb az lesz a tendencia, hogy a mostani nagyobb autokba kiskobcentis motorok fognak bekerulni (lasd volvo S80-nak is van mar nagyon pici takerekos eroforrasa), a kisautokba meg kisebb feltoltott, takarekos motorok fognak kerulni, valamint a hibridek talan picit jobban elterjednek amennyiben aruk valamelyest csokkeni fog. Ha par even belul jelentos mertekben felmegy az uzemanyag ara akkor a fentiekben latok latok raciot. Szerintem a gyartok is egyelore erre (jelenleg is rengeteg fejlesztes folyik pusztan benzines es dizel (a ketto egyesitese) eroforrasok teren, nem hinnem, hogy veletlenul) torekednek a villany es/vagy hibrid hajtas tokelyre fejlesztese mellett.
Arra viszont en mernek fogadni, hogy a tisztan biouzemanyaggal mukodo autok egyaltalan nem fognak elterjedni.