Én viszont azt hallottam, hogy Magyarország - természetesen - nincs felkészülve kapacitásilag / annyi elektromos töltővel ellátva, ami el tudna "viselni" egy rohamosabban elterjedő zöld rendszámos példányszámot.
És ugye amikor majd 8-10 autó fog várni az ingyenes töltők mellett (mert ugye "nehogymá otthon töltsünk, hisz az sok pízbe kerül"...), akkor lehet majd elgondolkodni rajta, hogy akkor ez most így kinek is jó?
Akik meg megveszik a céges zöld rendszámos autót, azok már megint nem otthon töltenek, mert drága mulatság lett, a cég meg amúgy is benzinkártyát ad hozzá, szóval benzint tankolnak inkább...
Ahogy egyre több városban szűnik meg az ingyen parkolás is a zöld rendszámosoknak, azért Bp-en egy 450 Ft-s átlag óradíj mellett 2-3 órákat parkolni napi szinten drága móka tud lenni, kíváncsi vagyok meddig marad még itt ingyenes.
Szóval ha esetleg újra dömping lesz a napelemek körül, és meg lesz oldva az otthoni "kedvező" áru töltés, akkor lehet majd ugrásszerű növekedésre számítani megint.
Addig pedig marad az autópályán max 100-110 km/h-ra beállt "zöld rendszámosok" látványa, mert ugye e sebesség felett drasztikusan megnő a fogyasztás, és a végén nem marad elegendő energia már a visszaútra sem...