Régen jártam erre, azóta történt pár dolog.
Megvolt a kötelezö éves szervíz 90.966 km-nél.
Mivel az elözö tulaj már megcsinálta a 90 ezres nagyszervízt, nekem csak egy sima jutott.
A végösszeg 303,58 EUR, mivel születésnapomra kaptam egy ajándékutalványt, amellyel 2 liter olajat a következö szervíznél ingyen kaptam.
Mobil 1 ESP 0W20 került bele.
Szerintem egész türhetö az ár, elöször vittem itt kinn szakszervízbe az autót, eddig mindig Sopronban vagy Szombathelyen voltam.
Persze, kicsit több, mint a duplája, mint egy otthoni szervíz, de a 3 év garancia miatt ide kell vinnem.
Továbbá mivel ök adják el a bécsi hibrid taxik 80-90%-át, valahogy meg is bízom bennük és szerintem akkor is oda fogom hordani az autót, ha már lejár a garancia.
Pár hete elköltöztünk, nagyon sok bútort vittem az autóval, azt kell mondanom, hogy nagyon jól pakolható.
Szinte biztos vagyok benne, hogy a dolgok nagy részét a sedan Avensissel nem tudtam volna elvinni.
Persze, ez nem jelenti azt, hogy minden belefér, múltkor egy IKEA-s kanapét sógor Superb kombijával hoztunk haza (a 230 hosszú dobozok után kb. 10 centi híján le lehetett volna csukni a csomagtartót).
Szintén nem rég volt egy deffektem, szerencsére menthetö volt a gumi.
Nagyon meglepödtem rajta, hogy itt sincs már pótkerék, de ahogy látom a mélyedésbe beférne egy kerék, vagy tévedek?
Mindenesetre arra gondoltam, hogy télen bedobok egy nyárit, nyáron meg egy télit a résbe és akkor legalább az ember az autóval el tudja vinni a gumishoz a kereket ha ilyen történne, nem?
Mi a véleményetek?
Amúgy minden rendben, továbbra is nagyon szeretem az autót, amik kicsit zavarnak:
- a nekem túl puha kormányzás, kicsit olyan mintha csak cityservo lenne,
- a kicsit pattogós futómü az Avensis után, úthibákat sajnos abszolút nem nyeli úgy,
- szintén picit negatív, hogy kanyarban egyszerüen nem lehet úgy "berongyolni" mint az Aveval lehetett, egyszerüen túl nagyot dob az autón,
- a beltérben lévö anyagok egyszerüen kopógósak, a 6 évvel örgesebb fennt említett Avensisben sokkal inkább érzett az ember minöséget ilyen szempontból.
Tudom, hogy az autó a nyugodt "hibrides" vezetésre van tervezve, de én inkább lendületes hibridesnek nevezném magamat (ha van ilyen
).
Talán a szélesebb kerék segítené ezt a fajta tapadást, de szerintem attól meg az úthibákat még rosszabbul reagálná le.
Nagyon kíváncsi lennék, hogy a Prius+ és a RAV 4 Hybrid hogyan viselkedik a P3-hoz képest, mivel nagy valószínüséggel ezekböl kerül ki majd egyszer az utód.