Fantasztikus. Rozsda nincs?
Aruld el lecci, mivel foglalkozol, ha nem titok, milyen munkahoz kell ilyen tengersokat autozni?
En most kaptam egy 200ezres ajanlatot az mx5 alvaz ey uregvedelmetere...ez meg nem is faj, de lakatolni is kell a 130ezret futott kis ciposdobozt...
Bikinit gyártunk, és az összes partnert én magam látogatom Bártfa-Trencsén-Nagykanizsa-Gyula közrefogott területen. Szezonban az autóból irányítom a kolleginákat, beszélek a partnerekkel, intézem a beszerzést. 4-5 hónapon át, vasárnap kivételével a napi 4-5 órás alváson kívül feszt az autóban vagyok. Utána van fél évem r(d)egenerálódni.
Nincs rozsda, csak ott ahol meggyűrtem a lemezt, és nem javítottam be rendesen. A t25-tel 630ezer km-en csak egy kutyát ütöttem el éjszaka, és csak a ködlámpát kellett visszarakni, de a mazdámra rá jár a rúd:
1. kutya - első lökhárító bal oldala repedt
2. kocsisor előzése közben kijött a 2. autó, szintén előzni, leszorított, alig tudtam visszajönni az útra, és megkocoltam a már megelőzött utolsó autót.
3. rá esett egy nagy ág a kocsi tetejére 2017 áprilisában a Bükkben. Benne aludtunk a fiammal, mert ott ragadtunk, amikor a nagy havazás miatt rengeteg fa dőlt ki. Örültünk, hogy életben maradtunk.
3 napig tartott mire járhatóvá tették a Miskolc-Eger utat. Plusz a küszöböt is alaposan megnyomtam, amikor 2 nap múlva a kiszabadított autóval álltam ki a rönkök közül.
4. Nekiugrott egy őz a bal első ajtómnak. Egyet kikerültem, a másodiktól is elkaptam a kormányt, de rossz felé mozdult a bambi. Mondjuk, túlélte...
5. Beletolattam egy fedlap nélküli aknába éjszaka, világítás nélküli utcában. Még egy küszöb...
6. Tüzépen egy raklap pár betoncseréppel a holttérben. Jobb küszöb eleje is...
7. Keskeny utcán szembejövő autó elől behúzódtam 2 parkoló autó közé, és csak 2 centivel húztam hamarabb be az autó elejét, mint kellett volna. A jobb hátsó sárvédőív bánta. Alig van épp eleme az autónak.
Olyan sokba kerülne a karosszéria rendbetétele, hogy már nincs értelme rákölteni. Ugyanakkor, nem látványos egyik sérülés sem, illetve elég sok mindent rendbe hoztam a horpadás javítóval, úgyhogy nem vállalhatatlan az autó.
Megnéztük a futóművet, minden szoros, nem lóg semmi. A lengéscsillapítók olajosak, kicseréljük őket. Olajos/gázos van benne, és tippünk szerint az koporoghat olaj híján. Pedig ősszel voltam megméretni a lengéscsillapítást, és nem voltak túl rosszak az értékek. Mondjuk, akkor is elég csúnyán kopogott mérés közben, de 65-70 %-t mértek, amire azt mondták, hogy az még jó.
Kayabát néztem bele a fékmesteren. 54 a pár, gumiharanggal. Vagy Sachs ajánlatom van 64-ért + gumiharang.
Én nem biztos, hogy költenék arra az üregvédelemre. Inkább azt nézném meg, hogy a régebbi daraboknál melyik része szokott rozsdásodni, és arra koncentrálnék. Gyakran egy eltömődött kifolyó végez nagyon csúnya munkát. Rozsdát kell lakatolni, vagy sérülés?