Mondjuk ha nem vagy született Őrgróf, és 200k nettót viszel haza (csak példa!!!) akkor a munkaadónak 385k-t kell kitermelnie. Ehhez még jön a műhely összes beruházási és rezsi költsége, ne számold ki, nagyon sok lesz. Úgy is mondhatjuk, hogy a 7k rezsi órabérből a szerelő jó esetben 2k-lát. Inkább 1,5k-t. Na ott vagyunk, hogy kit is kell itt hogyishívják? A TOYO team egyébként itt lett felhájpolva, de én is jártam náluk. A kuplungcsere 90k, amiben kb. 45 az anyag. Tök rendben van, a 25-ös kuplungcsere azért nem egy Ferrárin lehetett. Csak halkan mondom, a szakértelem nem ajándékba van. Ha te mondjuk programozott eszközökben utaznál, ugye a progit nem csak az első herkentyűre számolod fel, hanem akár évekig, a szükséges apró módosításokkal mindig úgy árazod, hogy benne van a szellemi terméked. A választás szabad, de egyet tudomásul kell venni: ezek nem Skoda 120-ak, és a spór+berhelés mindig visszaüt, aminek a végső kicsengése az, hogy a Toyota szar. Nem az.