Sziasztok!
Jó látni, hogy azért bármilyen is a probléma, azt megoldjátok
Ez nagyon irigylésre méltó dolog. Na meg persze, hogy azért még mindig mozognak a vasak.
Szerencsémre, bár azért a karácsonyi hangulatot feldobta volna, se hó, se só, se fagy, de azért hideg van a fővárosban. Nem tudom, hogy ehhez kapcsolódik-e, de ugye adott azért a 5 foknál hidegebb idő, hajnalban belebele csúszunk a -2-3 ba. Mai napig nem napi szinten használom az autót, de takarításnál feltűnt, hogy valami szivárog belőle. Ezt kb November közepén láttam, ekkor lehetett benne 84-85e km. Ugye 4év állás után repült bele mára lassan 5000km, de a mostoha körülmények/tárolás miatt szinte minden ki lett cserélve, átnézve stb. Menetteljesítménybe a mókoknak köszönhetően nagyon mosolyogtató, de a szelepfedéltömítés valahogy kimaradt. Ez december elején megtörtént, az elosztófej O gyűrűjével egyetemben, letörölgettem, letisztítottam, erre megint ott van.
Ez sajnos a japán széria, ami olajevős, de nem hiányzik belőle, és a teljesítmény, hang, szag, stb sem romlott.
Tudtok segíteni, vagy tippet adni, hogy 94 japó 117le cirka 86e km-rel miért ereszthet? Sem tócsát nem hagy maga alatt, és még a motortartóra sem ér el, de nagyon zavaró.
Balesetmentes közlekedést!
Köszönöm!