Üdv Mindenkinek!
Új vagyok a fórumon.
Röviden magamról: Kecskeméten élek, és 2 éve lettem Prius tulajdonos.
USA model, 2006 os évjárat. gyári xeon, és navi van benne.
Az autót nagyon szeretem, igaz vannak olyan részei amit azért nem szeretek.
Ilyen pl.: a futómű, és az elektromos ajtó zárak.
Az ajtó zárnál a csomagtartót utálom nagyon, mivel ha az aksi lemerült akkor lehetetlen az aksihoz hozzáférni, oké, hogy belűről ki lehet nyitni, de mekkora poén amikor teljesen tele van, és mindent ki kell pakolni.
Legjobban akkor szívatott meg ezzel, amikor 3 bála EPS szigetelő anyagot gyömöszöltem az utastérbe. Persze az aksi sarunak pont akkor kellett elmozdulnia. Na ezt old meg! Az EPS-t az oldalsó ajtókon lehetetlen kivenni. A lényeg nagy nehezen sikerül kinyitnom a jobb oldali ajtókat, és annyira be tudtam magam passzírozni, hogy az aksisarut meg tudjam mozgatni.
Nem tudom miért nem lehetett egy bovdenes csomagtér nyitó a tanksapka nyitó mellé. (lehet ezt valahogy megoldom)
Az elől található bikázási ponton keresztül nem lehet az aksit tölteni, legalábbis az én töltöm folyton ki be kapcsol ha oda próbálom kötni. (túl sok áramot vesz fel)
Amúgy ez az autó tökéletes aggregátornak. Tavaly még nem volt áram a telkemen, ezért vettem egy 1Kw-os invertert (14.e Ft), rákötöttem a kis aksira, erről használtam egész nap mindenféle gépet, fúró, flex, szivattyú, stb...
Az autó bekapcsolt állapotban maradt, és kb 20 percenként indult be 5-perc erejéig. (egy normál aggregátor megy folyamatosan megy)
csak ezzel felépítettem egy 25nm es könnyűszerkezetes faházat.
Jelenleg három hibája van az autónak.
Az egyik hogy a kormányon pár gomb nem működik. (erre már tudom a megoldást a fórumnak köszönhetően)
A másik gond, hogy a távirányítót és ezzel együtt a kulcs-nélküli ajtónyitást, indítás sem működik.
Voltam vele a Kecskeméti toyota szervizbe, de ott eddig semmit nem tudtak megoldani, ami bonyolultabb mint az olajcsere.
Rádugták az OBD cuccost, az nem jelzett nekik semmit, így annyit mondták nem tudják mi a baja, nem tudják megcsinálni
Amikor a kocsit vettem egy Budapesti toyota szerelő kisiparos is próbálkozott vele, igaz akkor még csak a kulcsokat akartuk összepárosítani a kocsival, de akkor is elakadt a folyamat, amikor kiírta a kütyű, hogy most nyomja meg az egyik gombot a távirányítón.
Valakinek valami ötlete?
Az baj, hogy annyi jeladó meg miegymás van hogy nem mehet az ember találomra.
bár az ajtókhoz tartozó jeladókat kizárnám, mivel ha egy elromlik attól még a többinek működnie kellene.
valószínű a központi egység is jó, mivel az autó beindul a kulccsal. (bár nem tudom, hogy ezt is ugyanaz a rendszer felügyeli-e, de elvileg igen)
A tipem a középső kartámasz hátuljában figyelő egység. Sajna ahoz drága hogy csak úgy rendeljek egyet belőle hátha az a baja
A harmadik hiba, a fényszóró magasság állítással van, folyamatosan világit a képernyőn, hogy nem működik.
De ennek, csak valami kontakt baja lehet, mert esős időben megjavul.
Ezt tudja valaki, hogy hol vannak ehhez a jeladók?
A hátsó hídon lévőt megtaláltam, de elvileg elől is lennie kell valahol.