Érdemes lenne elvinni egy szervizbe, hogy emeljék föl, vizsgálják át, hátha találnak valami korróziót (nem lepne meg...), ami kívülről nem tűnik fel, vagy küszöbsérülést, egyéb, ránézésre nem észrevehető problémát. A szivárgásokat, folyásokat ilyenkor lehet észrevenni...
Én is bevittem a januárban vásárolt autómat a vétel előtt egy szakszervizbe, 4000Ft-ért átvizsgálták, fék- és lengéscsillapítókat bemérték, computerre rádugták, folyadékokat szemrevételezték, törések nyomait, szivárgások után kutattak. Kb 30-45 percet vett az egész igénybe és rájöttünk pár apró dologra, szerencsére semmi komoly, ezért is vettem végül meg.
Én úgy gondolom, hogy egy vvt-i motoros Corolla esetleges bajait, valós állapotát jó eséllyel fel lehet így mérni.
Ne felejtsd el, hogy ez a linkelt autó már 16. évében van, szerintem kicsit sok pénzt akar érte a tulaj. Ragaszkodni meg addig fog az autója árához, amíg nem válik neki sürgőssé az eladása.
Az E11 Corolla vásárlás manapság nagyon türelemjáték, mert rengeteg lelakott, törött, újraélesztett bontószökevény van belőle. Légy türelemmel, nem szabad elkapkodni.
Amúgy, a 195/50R15 jó méret, váltója a gyárinak.
Ez a hétköznapi használatra ajánlható legnagyobb méret, véleményem szerint.