72-es Excide Premium lett végül.
De érdekes, hogy első indítási próbálkozás után, ami sikertelen volt, nem indult el az autó egy teljes napnyi töltés után, de még csak a központ zár sem működött, már megint. Aztán 1 percre tettünk rá megint egy régi töltőt és egyből magához tért, hallatszott, hogy feléled az autó és indítani is lehetett. De nem bíztunk az akksiban, vettünk egy újat.
Mi lehet az mai elromlik (még a belső világítás sem megy) és egy régi, hagyományos töltő ráhelyezésekor annyira megjavul, hogy még el is indul az autó? Ráadásul többször is egymás után. A szerelő azt kérdezte, mielőtt megvettük az új akksit, hogy nem laza-e az akkusaru, de nem volt laza, meg sem moccant. Mi az akkut kiáltottuk ki bűnösnek. De hogy-hogy egyszer egy 2W-os égőt se gyújt fel, és 3 voltot mutat a multiméter, aztán meg elindít pár másodperc múlva kb. 200 amperrel egy autót??