Nekem 2012 tavasza óta van benne a Night Breaker +. ami 320 üzemórára van speckózva.
Évente sacc/kb. 200 munkanap szorozva 2x10perc az évente 70 óra, * 6 év... (És nem csak melózni megyek kocsival)
Egy rendes izzó két okból szokott kiégni újabb kocsiban (Avensis, E12 stb.).
1. rezgés
-eltört a lámpatest tartó füle (koccanás, anyaghiba) és csak 1-2 fül tartja, rezonancia esetén érdekes dolgok történhetnek.
-Toyotásoknál nem jellemző, hogy nem fizetik meg a rendes szerelőt, de azért előfordulhat, hiányzó csavar, ha nem magadnak cserélted, hanem az általános szerelő 1500Ft-nál többet nem kérhet ezért, mert akkor potenciálisan elveszít egy ügyfelet, aki majd nem jön vissza féktárcsát cserélni stb. szóval nincs ideje/kedve befejezni a munkát csavarok fele kimarad, ami alul/belül van és nehezen elérhető, izzó takaró fedél füle törik, mert nincs ideje/kedve kiszerelni az akkut, légcsövet, stb. hogy elérje a másik fület, inkább erővel... (tapasztalat, több ismerős lámpáját tettem már rendbe szerelő után, amikor 2 nap - 2héttel csere után ismét kiégett vagy hónapokkal később a beázott kontaktus miatt pislákolt)
2. bizonytalan érintkezés
-az E12-ben használt foglalat (ami az izzóra van dugva) érintkezője kilágyul, bizonytalanul érintkezik, megég, feszültségesés, melegedés, égés stb.
a fesz. esés miatt az izzóra nem 12-13V jut csak 11V, ahol már a halogén cilus leáll, az izzószál elpárolog.
Ki kell cserélni a foglalatot, ha látszik rajta, hogy cserére szorul.