Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2681474 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10170 Dátum: 2016.02.28 18:18:42 »
a rotort nem,de a fedelet és a kábeleket cseréltem.Ja és ugye az angol motorra a japánról került fel a teljes gyújtás.

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10171 Dátum: 2016.02.28 18:36:00 »
A 'házasítás' miatt nem lenne szabad ezt a hibát produkálnia sztem.
Anno én is ilyesmivel szívtam, cseréltem még gyújtótrafót is.
Egyszer gondoltam egyet, átszilikonoztam a gy.kábeleket, kipucoltam a rozsdától a pipa fészkeket, azt is beszilikonoztam, azóta a művelet időnkénti ismétlése mellett hibamentesen használható az eredeti gy.kábel szett.

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10172 Dátum: 2016.02.28 20:08:42 »
Azért lehet az angolok el tekergettek 1-2 értéket,csak azértz is...
Szóval a japán elektronika nem biztos hogy az angol jeleket jól értelmezi
csak ötletelek

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10173 Dátum: 2016.02.28 20:24:40 »
Ha komplett elektronikát cseréltél, nem hiszem...hacsak az ECU nem, ha angol...de azt is kizárnám...!

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10174 Dátum: 2016.02.28 21:05:52 »
az elektronikát nem cseréltem.a másikat el vitték az autóval. a japan elektronika gondolom.jobb


DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10175 Dátum: 2016.02.29 09:18:37 »
Meglátod, valami nagyfeszültségű áthúzás lesz....

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10176 Dátum: 2016.03.04 20:51:17 »
a japan műszerfalam olyat produkál,hogy elakadás jelző kapcsolásánál a fényszóró visszajelzőm villog...Gondolom a műszerfalban van valami érintkezési gondom.

mesti

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 279
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10177 Dátum: 2016.03.06 12:23:29 »
Érdekes hogy a japán motorba a hengerfejbe voltak bele téve,az angolnál a szívósorba.
Az egyik szegénykeverékes motor, a másik hagyományos, szerintem itt lesz a problémád gyökere. Más ECU, gyújtás, a motorvezérlő eltérő lambda értékkel dolgozik stb..
mesti

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10178 Dátum: 2016.03.07 10:20:25 »
ISMÉT OLAJFOGYASZTÁS   ::)
Olajcsere óta megtettem 1700km-t és csodák csodája a nívón 0mm csökkenés sem tapasztalható  :clap: :clap: :clap:
Úgy néz ki a Mobil1 10w40 bevált és ezzel megszünt vagy nagyon nagy mértékben csökkent az olajfogyasztásom
Kicsit fellélegeztem most és foglalkozhatok a többi dologgal is amit szerettem volna még (motortartó bak, alváz pofozgatás, új nyári gumiszett esetleg 1-2-vel nagyobb felnin mert most az is a 14-en van stb..)
Köszönöm a tanácsokat... ritkán vagyok itt inkább csak olvasok mert érdembeli hozzászólásokat nem nagyon tudok de sosem bántam meg hogy tag vagyok  :)

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10179 Dátum: 2016.03.07 16:26:22 »
Együtt örülünk veled  :clap: :clap: :clap: , és ez egy jó példa, hogy nem feltétlen kell egyből szétszedni a motort, ha egy adott olajból sokat fogyaszt, hanem ki kell próbálni más fajtát is! :D

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10180 Dátum: 2016.03.07 20:20:20 »
Tegnap tekertem kicsit az előgyújtáson...érzésre-hangra. dinamikusabb lett és most nem érzem a kihagyást menet közben.autópályán még nem próbáltam,remélem ott is ezt fogja produkálni majd.
Valakinek van be építve utólagos állófűtése? Meg kéne néznem,javítani azt ami most a kocsiban van.Így vettem

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10181 Dátum: 2016.03.07 20:34:27 »
Együtt örülünk veled  :clap: :clap: :clap: , és ez egy jó példa, hogy nem feltétlen kell egyből szétszedni a motort, ha egy adott olajból sokat fogyaszt, hanem ki kell próbálni más fajtát is! :D
Érdekes dolgokat produkálnak ezek az olajok, és nem is érte miért van ez így.
Prius 2 - a mosolygós autó.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10182 Dátum: 2016.03.07 21:02:59 »
Szia lp!

Rég jártál erre, mizujs veled s a kicsikével?
Tökölre jössz? S a többiek???

villanó

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 198
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10183 Dátum: 2016.03.07 21:36:21 »
Azt még meg kell érni...,

üdv

villanó
illanó

(Toyota Carina E Liftback XLI, 1.6, 1997)

Okoska1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 127
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10184 Dátum: 2016.03.07 21:42:10 »

XADO 10W-40 SL/CI-4
Én ezt használom és semennyi veszteségem sincs belőle. Olajcsere periódus 8000Km.
1992-1997 haynes service and repair szerint:
Every 4500 miles (7500Km) or 6 months.
Az előd
És az utód 4.3l/100Km