Örülök hogy segíthettem!Sajnos volt tapasztalat,én is szívtam egy jót,mire rájöttem,hogy a trafóm a hibás!
Az alapjárat ingadozáson segíthet az ECU reset,de jó lenne,ha még nem volt,alaposan,leszerelve, kitakarítani a folytószelep házat,az alapjárati motort,esetleg a szívócsonkot.A nem jól működő motor elszennyezhette.Nem tudom mihez volt nyúlva,de esetleg érdemes lenne,ellenőrizni,a folytó szelep állás érzékelőt.Vákum csöveket is jó lenne ellenőrizni,a szívórésszel,együtt,fék tísztítóval,nem szív e valahol falsot.Ha minden ok újra Ecu reset,és járj vele pár napot.Ha nem áll be akkor sem az alapjárat,akkor megpróbálunk valamit.
Sajnos a váltó recsegése egyértelműen,szinkrongyűrű hibára utal.Ha nem volt olajcsere,a váltóban akkor minél hamarabb valami minőségit bele,esetleg egy tubus Xado adalékkal.Nálam a 2fokozat,visszaváltásnál,picit akadósabban megy.Vételkor új olaj+Xado.Jobb lett,és ami a lényeg nem romlott!
Az a baj hogy ha recseg.és finomabban,kisebb fordulaton váltva,nem akkor tuti szinkron.Rá lehet nézni a huzalokra,rudazatra,nincs e nagy holtjáték,ha álló helyzetben,álló motornál,tolod be harmadikba.De a rudazat,huzal élettartama ezeknél a motoroknál,örök élet és még egy pár év.ha csak valami barom nem barkácsolt hozzá!